تصاویر رسمی گوشی مورد انتظار آنر 30 پرو منتشر شد

به گزارش بانیما، ژائو مینگ، مدیرعامل آنر، روز گذشته تصاویر رسمی گوشی مورد انتظار آنر 30 پرو را منتشر کرد. محصولی که قرار است به همراه مدل استاندارد این سری در تاریخ 15 آوریل رونمایی گردد.

تصاویر رسمی گوشی مورد انتظار آنر 30 پرو منتشر شد

با توجه به تصویری که منتشر شده، آنر 30 پرو از یک مجموعه 4 تایی دوربین در پنل پشتی بهره می برد. مجموعه ای که گفته می گردد از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ساخت سونی تحت عنوان IMX700 بهره می برد که اندازه سنسور آن به عدد فوق العاده 1/1.28 اینچ می رسد! در کنار آن، یک لنز پریسکوپی به همراه دو دوربین دیگر نیز حضور دارند که مشخصات آن ها به زودی فاش خواهد شد.

تصویر جدیدی که منتشر شده باز هم این گوشی را در دو رنگ بنفش و نقره ای به نمایش می گذارد که پیش تر نیز شاهد آن بودیم. طبق آخرین شنیده ها، آنر 30 پرو با یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع OLED با وضوح +FHD، چیپست کایرین 990 5G، باتری 3900 میلی آمپر ساعتی، 8/12 گیگابایت رم و تا 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می گردد.

آنر 30S با مودم 5G و دوربین چهارگانه معرفی گردید

تنها نقطه ضعف این گوشی شاید به باتری آن برگردد که با اینترنت 5G و نمایشگر بزرگی که دارد اصلا قابل قبول نیست و باید دید آیا در عمل هم مثل روی کاغذ، توانایی کمی از خود نشان می دهد یا خیر. معمولا گوشی هایی که از اینترنت 5G پشتیبانی می نمایند حداقل از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برند اما در اینجا نه تنها پشتیبانی از 5G را داریم، بلکه اندازه نمایشگر نیز به 6.7 اینچ می رسد!

با این اوصاف تا زمانی که این محصول منتشر نشده نمی توان نظر قطعی در رابطه با کیفیت و عملکرد آن داد. فعلا کایرین 990 5G روی پرچم دارهای سری P40 هواوی مورد استفاده قرار گرفته و توانایی آن نیز اثبات شده است. بنابراین می توان گفت آنر 30 پرو در بخش سخت افزار محصول توانایی است.

به نظر می رسد این گوشی نیز به خاطر تحریم های آمریکا نتواند از سرویس های گوگل بهره مند گردد ولی تا 14 آوریل 5 روز زمان باقی مانده و ممکن است تا آن زمان اتفاق های زیادی رخ دهد. به محض دریافت اطلاعات بیشتر از این گوشی و اتفاقات پیرامون آن، شما را در جریان آن ها خواهیم گذاشت.

هدفون جدید آنر مجیک Earbuds به نویز کنسلینگ در هنگام تماس مجهز شده است

منبع: gsmarena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8741

به "تصاویر رسمی گوشی مورد انتظار آنر 30 پرو منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر رسمی گوشی مورد انتظار آنر 30 پرو منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید