ترمیم و مقاوم سازی چهاردهانه پل دهستان نوآباد در اروندکنار

به گزارش بانیما، بخشدار اروندکنار آبادان با بیان اینکه خطر ریزش 13 دهانه پل دهستان نوآباد این بخش را تهدید می نماید گفت: برای جلوگیری از بروز حادثه این پل های روستایی باید فوری بازسازی شوند.

ترمیم و مقاوم سازی چهاردهانه پل دهستان نوآباد در اروندکنار

به گزارش از ،صادق جلالی بخشدار اروندکنار آبادان روزشنبه گفت: جزر و مد آب در انهار منشعب از اروندرود باعث خوردگی حاشیه پل های روستایی در دهستان نوآباد بخش اروندکنار شده و احتمال بروز حادثه و ریزش آنها وجود دارد.

او اضافه کرد:در چند روز گذشته همزمان با وزش باد ، شرجی و افزایش مد ناشی از ابتدای ماه قمری همچنین نفوذ آن به جاده دهستان موجب افزایش خوردگی خاک اطراف پل های روستایی شده است که این امر خطر ریزش پل ها را افزایش داده است.

جلالی بسته شدن دهانه انهار منشعب از اروندرود در دهستان نوآباد را خواهان شد و گفت:مکاتبات لازم در این خصوص با سازمان آب و برق خوزستان اجرا شده و منتظر اعزام ماشین آلات برای بستن انهار هستیم.

او ادامه داد: هم اکنون شرایط چهاردهانه پل دهستان نوآباد بسیار خطرناک است و احتیاج فوری به ترمیم و مقاوم سازی دارند و در صورت بسته نشدن نهرها ، آب وارد منازل مسکونی مردم و زمین های کشاورزی می گردد.

بخشدار اروندکنار شرایط جاده روستایی دهستان نوآباد را نیز خطرناک و غیر ایمن توصیف کرد و اضافه کرد:در بعضی مسیرهای روستایی این دهستان به دلیل خوردگی جاده ناشی از نفوذ آب دریا و فرونشست زمین جاده ایمنی لازم را ندارد.

دهستان نوآباد با 6 روستا از توابع بخش اروندکنار آبادان است.

اروندکنار در 45 کیلومتری جنوب آبادان واقع شده است.

د

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11014

به "ترمیم و مقاوم سازی چهاردهانه پل دهستان نوآباد در اروندکنار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمیم و مقاوم سازی چهاردهانه پل دهستان نوآباد در اروندکنار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید