تابعیت دومین آزادکار روس در بحرین، بازگشت رامونوف به وزن قبلی

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، بازگشت سوسلان رامونوف به وزن 65 کیلوگرم، حضور یک کشتی گیر روس دیگر در ترکیب تیم کشتی آزاد بحرین، دو اردوی آزادکاران روس در منطقه سوچی و شرکت در دو تورنمنت بلاروس و لهستان از جمله اتفاقات مهم کشتی روسیه در آستانه رقابتهای جهانی مجارستان است.

تابعیت دومین آزادکار روس در بحرین، بازگشت رامونوف به وزن قبلی

سوسلان رامونوف قهرمان المپیک 2016 برزیل و دارنده مدال طلا و برنز دنیا که مدتی از وزن 65 کیلوگرم به وزن 70 کیلوگرم رفته بود و در چند مسابقه بین المللی نیز شرکت نموده بود، تصمیم گرفته تا بار دیگر به وزن سابق خود بازگردد. رامونوف، الیاس بک بولاتوف را مهمترین رقیب داخلی خود در این وزن دانسته است.

از سویی دیگر اینکه بحرینی ها پس از جذب آدام باتیروف قهرمان اروپا به تازگی علی حاجی محمد در وزن 65 کیلوگرم داغستانی را جذب نموده اند که این کشتی گیر قصد دارد در رقابتهای کشتی آزاد زیر 23 سال دنیا به میدان برود.

برگزاری مرحله دوم اردوی 15 روزه آزادکاران روس در ارتفاعات البروس با حضور نفرات برتر رقابت های قهرمانی کشور، برگزاری دو مرحله اردوی دیگر تا مسابقات دنیای در منطقه سوچی و شرکت در تورنمنت های مدوید و زیلکوفسکی در کشورهای بلاروس و لهستان برای شناخت ترکیب نهایی این تیم در رقابت های دنیای بوداپست مجارستان نیز از جمله مهمترین اتفاقات کشتی روسیه محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 413

به "تابعیت دومین آزادکار روس در بحرین، بازگشت رامونوف به وزن قبلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابعیت دومین آزادکار روس در بحرین، بازگشت رامونوف به وزن قبلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید