بوستان نورالزهرا (س) سبزتر می گردد

به گزارش بانیما، دهمین تکه از مرکز نسبت سایر منطقه ها تهران از سرانه فضای سبزکمی برخوردار است،برای همین طرح های مختلفی برای تشویق شهروندان به کاشت درخت در این منطقه اجرا می گردد که یکی از این برنامه ها برپایی مراسم نهضت درختکاری در بوستان نورالزهرا (س) است.

بوستان نورالزهرا (س) سبزتر می گردد

به گزارش خبرنگاران،در این مراسم که جمعی از خانواده شهدا، دانش آموزان و شهرداران مدارس و مدیران شهری منطقه حضور داشتند، مجید حاجی عبدالمجید سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه به اجرای پویش کاشت یک میلیارد درخت در کلانشهر تهران اشاره نمود و گفت : منابع طبیعی نتیجه و ثمره زحمات بزرگ ترهای ماست که اکنون به یادگار و امانت در اختیار ما قرارگرفته است. ما وظیفه داریم از امانت بزرگ منابع طبیعی به صورت ویژه نگهداری و برای توسعه آن گام برداریم.

او درباره تملک 9 باغ درمنطقه 10 و تملک باغ نظر برای ساخت بوستان تخصصی مادر و کودک گفت: طراحی های باغ عزیز به پایانرسیده و عملیات اجرایی ساخت آن از ابتدای سال آینده شروع و در اواسط تابستان سال بعد مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عبدالمجید با بیان اینکه برای کاشت نهال محدودیت نداریم و در هر زمان مردم بخواهند جوابگو خواهیم بود، شرح داد : این پویش، نهضت مبارکی است که نتیجه اش از آن آیندگان خواهد بود و همه باید دست در دست هم آن را توسعه دهیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 22191

به "بوستان نورالزهرا (س) سبزتر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوستان نورالزهرا (س) سبزتر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید