بعد از آنالیز داوری کشتی نصیری و مقصودی در جام تختی؛ برنده تغییر کرد

به گزارش بانیما، با توجه به آنالیز مجدد داوری مبارزه های میثم نصیری با امیرحسین مقصودی و امیرمحمد یزدانی به درخواست کادرفنی تیم ملی آزاد، برنده مبارزه نصیری و مقصودی در جام تختی کشتی آزاد تغییر کرد.

بعد از آنالیز داوری کشتی نصیری و مقصودی در جام تختی؛ برنده تغییر کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام رقابت های کشتی آزاد جام تختی که روزهای 18 تا 20 دی ماه در کرمانشاه برگزار گردید، کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد از مدیرفنی تیم های ملی خواست که مبارزه میثم نصیری نفر اول وزن 65 کیلوگرم این رقابت ها با امیرحسین مقصودی و امیرمحمد یزدانی دو مدعی جوان این وزن بار دیگر مورد آنالیز داوری قرار گیرد.

این اتفاق در حین برگزاری جام بین المللی کشتی فرنگی تختی در شیراز، در حضور نماینده عراقی اتحادیه جهانی کشتی و همچنین رئیس و دبیر کمیسیون داوران فدراسیون کشتی و رئیس کمیسیون داوران استان فارس انجام شد که درنهایت نتیجه مبارزه نصیری با یزدانی تغییری نکرد و میثم نصیری برنده این کشتی اعلام شد؛ اما درحالیکه نصیری در ملاقات با امیرحسین مقصودی در جام تختی برنده شده بود، با آنالیز مجدد داوری این مبارزه، امیرحسین مقصودی برنده کشتی تشخیص داده شد که با نتیجه 7-6 این کشتی را به نفع خود تمام نموده است.

صورتجلسه تنظیم شده از سوی کمیسیون داوران در اختیار مدیر تیم های ملی کشتی آزاد قرار گرفته شد و باید دید درحالیکه به نظر می رسید نفرات اول جام تختی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد، چه تصمیمی در مورد وزن 65 کیلوگرم که میثم نصیری در کرمانشاه اول شده اما حالا در آنالیز مجدد شکست او مقابل امیرحسین مقصودی محرز است، اتخاذ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7074

به "بعد از آنالیز داوری کشتی نصیری و مقصودی در جام تختی؛ برنده تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از آنالیز داوری کشتی نصیری و مقصودی در جام تختی؛ برنده تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید