برگزاری جلسه مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش برای یک تصمیم مهم

به گزارش بانیما، جلسه مسئولان فدراسیون کشتی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان، روز دوشنبه 19 اسفندماه در محل این وزارتخانه برگزار می شود.

برگزاری جلسه مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش برای یک تصمیم مهم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: این جلسه با حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون، مدیر فنی و سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود تا در مورد برگزاری اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان جهت کسب سهمیه المپیک معین تکلیف صورت پذیرد.

وی افزود: در دو مقطع اراده و تلاش فدراسیون کشتی برای برگزاری اردو های تیم های ملی بود، اما شرایطی که این روز ها کشور با آن روبرو هست و مصوبات ابلاغی از سوی ستاد عالی مبارزه با ویروس کرونا، مانع این مهم شده است، ولیکن ان شااله در روز دوشنبه خروجی این جلسه یک اتفاق خوب برای کشتی باشد.

رنگرز شرح داد: کشتی روز های بسیار سختی را برای کسب سهمیه المپیک و همچنین حضور آماده در رقابت های المپیک در پیش رو خواهد داشت و اتحادیه جهانی کشتی نیز 2 تاریخ را به ما برای برگزاری مسابقات گزینشی قاره آسیا اعلام کرده است، ولی احتمال می دهیم با توجه به شیوع ویروس کرونا، باز این مسابقات به تعویق بیافتد.

وی در پایان در مورد نحوه برگزاری اردوی ملی پوشان اظهار داشت: احتمال دارد اردو های تیم های ملی کشتی ما در داخل مجموعه خانه کشتی، یا آکادمی ملی المپیک و یا حتی در جایی مثل کیش برگزار شود و یا باید مکاتبات مقتضی بعمل بیاید و مجوزات سلامت کشتی گیران گرفته شود تا نفرات به یکی از کشور هایی که با مشکل کرونا درگیر نیستند اعزام شوند و پس از آماده سازی لازم راهی مسابقات گزینشی المپیک شوند، اما تمامی این موارد در جلسه روز دوشنبه بررسی خواهد شد و امیدوارم که نتایج این نشست برای کشتی کشور خوب باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7949

به "برگزاری جلسه مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش برای یک تصمیم مهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه مسئولان فدراسیون کشتی و وزارت ورزش برای یک تصمیم مهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید