برگزاری آخرین دوره کارگاه های آموزشی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی

به گزارش بانیما، تهران (پانا) - کارگاه های آموزشی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی با حضور مسعود امینی تیرانی، تی یام یابنده و عماد خدابخش برگزار می گردد.

برگزاری آخرین دوره کارگاه های آموزشی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی، آخرین سری از کارگاه های آموزشی(قبل از زمان برگزاری) چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی 24 تا 26 بهمن در شهر گرگان برگزار می گردد.

بدین ترتیب مسعود امینی تیرانی در کارگاه فرم ما را نجات می دهد: یادداشت های یک فیلمبردار، تی یام یابنده در کارگاه فرم: فیل در اتاق فریم ها و عماد خدابخش در کارگاه تدوین چگونه کات نزنیم تجربه های خود را با هنرجویان سینما در میان خواهند گذاشت.

لازم به ذکر است این کارگاه ها به همت انجمن سینمای جوانان ایران(دفتر گلستان) با مدیریت مهدی صاحبدل برگزار می گردد. همچنین مدیریت آموزشی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی را در دوره چهاردهم سعید پوراسماعیلی برعهده دارد.

این رویداد به دبیری سعید نجاتی با موضوع سیره علمی و عملی امام رضا(ع) به همت و مشارکت سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14410

به "برگزاری آخرین دوره کارگاه های آموزشی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آخرین دوره کارگاه های آموزشی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید