آنالیز عملکرد قلم های نوری

به گزارش بانیما، رپرتاژ آگهی - استفاده از یک قلم نوری یا تبلت گرافیکی برای ورود داده ها به تجهیزات پردازش داده ها، دارای یک نوک قابل تنظیم است که در آن حساسیت سوئیچ نوک قلم و احساس لمس یا بازخورد به کاربر می تواند با توجه به تنظیمات کاربر و برنامه های خاص متفاوت باشد.

آنالیز عملکرد قلم های نوری

در یک حالت، می توان قلم را با حالت معمولی و طولانی تر قطع و وصل کردن سوئیچ تنظیم کرد، بنابراین، برای فعال کردن سوئیچ، لمس یا فشار مشخصی را از طرف کاربر فراهم می نماید و به آن احتیاج دارد.

در حالت دیگر، حساسیت سوئیچ نوک قلم را می توان در سطح کم تنظیم کرد، به طوری که ورودی های ظریف و حساس مانند دست خط یا طراحی را امکان پذیر می سازد. مونتاژ نوک قلم شامل یک قطعه توقف قابل تنظیم است که در محفظه نوک قرار داده می گردد و محدوده جابه جایی متغیری را برای حرکت ساختار نوک قلم فراهم می نماید.

تنظیم سطوح تماس با ساختار نوک قلم و قطعه توقف مذکور، حداقل شامل یکی از آن ها و شکل حلقوی قرار داده شده در صفحه ای که با توجه به محور قلم نوری متمایل به عمود است، به طوری که تغییر موقعیت چرخشی ساختار نوک قلم و قطعه توقف طول موثر حرکت و حساسیت عملکرد دقیق قلم نوری را تغییر می دهد، ترجیح داده می گردد.

پنج ادعا

بر طبق ادعاهای ما:

  1. استفاده از قلم نوری برای ورود داده ها به تجهیزات پردازش داده شامل یک محفظه قلم مانند برای نگهداری توسط کاربر می باشد؛

ساختار نوک قلم قرار داده شده در انتهای جلوی قلم نوری برای تماس با سطح نمایشگر تجهیزات پردازش داده؛

در واقع، نصب ساختار نوک قلم برای حرکت نسبی با محفظه همگام با فشار قلم نوری در تماس با یک سطح؛

سوئیچینگ یا قطع و وصل الکتریکی به معنای نصب شده در محفظه فوق الذکر و قابل استفاده برای ارائه عملکرد سوئیچ در پاسخ به حرکت مذکور نوک قلم؛

یک قطعه توقف در داخل محفظه فوق الذکر به منظور تماس با ساختار مذکور نوک قلم همگام با فشار قلم نوری برای تماس با سطح به منظور محدود کردن حرکت ساختار نوک قلم؛

تنظیم به معنای تنظیم انتخابی فاصله موثر بین قطعه توقف و ساختار نوک قلم به گونه ای که می توان طول حرکت نوک قلم را هنگام تماس فعال شده توسط کاربر با یک سطح را کنترل کرد تا آغاز به کنترل عملکرد سوئیچ قلم نوری کند.

  1. قلم نوری مطابق ادعای شماره یک که به موجب آن ابزار تنظیم مذکور شامل ابزارهایی برای تعریف سطوح تماس بر روی ساختار نوک قلم و قطعه توقف مذکور، حداقل یکی از آن ها شامل یک شکل مدور قرار داده شده در صفحه ای که با توجه به محور قلم نوری متمایل به عمود است و شامل ابزاری برای تغییر موقعیت چرخشی نسبی ساختار نوک قلم و قطعه توقف مذکور و در نتیجه، تغییر طول موثر حرکت می باشد.
  2. یک قلم نوری مطابق ادعای 2 که به موجب آن هر دو ساختار نوک قلم و قطعه توقف دارای سطوح دایره ای شکل برای تماس با یکدیگر در جهت محدود کردن حرکت هستند، در این حالت هر دو سطح دایره ای شکل مذکور در صفحاتی متمایل به یک زاویه عمود بر محور طولی قلم نوری واقع شده اند، و به موجب آن حرکت چرخشی نسبی بین ساختار نوک قلم و قطعه توقف نقاط تماس محدود آن و میزان حرکت مجاز را تغییر می دهد.
  3. قلم نوری مطابق ادعای 2 که به موجب آن ابزار تنظیم فوق الذکر برای تنظیم قابل انتخاب کاربر با چرخش ابزار تنظیم در خارج از قلم نوری پیکربندی شده است.
  4. یک قلم نوری مطابق ادعای 2 که طبق آن ابزار تنظیم فوق الذکر برای تنظیم قابل انتخاب با چرخش ابزار تنظیم پیش از مونتاژ قلم نوری پیکربندی شده است و به موجب آن ابزار برای جلوگیری از تنظیم چرخش پس از مونتاژ قلم نوری نگه داشته می گردد.

شما خوانندگان گرامی می توانید برای خرید قلم نوری و لوازم جانبی آن ها به وب سایت گابیا به آدرس www.gabia.ir مراجعه کرده و همچنین با دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه جهت خرید و استعلام قیمت قلم نوری، بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13066

به "آنالیز عملکرد قلم های نوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز عملکرد قلم های نوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید