بازگشت پوگبا به تورین، اولین تجربه اروپایی سولاری با رئال

به گزارش بانیما، لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار ادامه خواهد یافت و یوونتوس می تواند با برتری برابر یونایتد صعود خود را قطعی کند.

بازگشت پوگبا به تورین، اولین تجربه اروپایی سولاری با رئال

به گزارش خبرنگاران، دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت مسابقه ادامه خواهد یافت تا تکلیف چهار گروه دیگر تا حدودی معین گردد.

گروه E

بایرن مونیخ - آ.ا.ک آتن

بنفیکا - آژاکس

بایرن مونیخ بعد از توقف برابر فرایبورگ به دیدار تیم بدون امتیاز آ.ا.ک آتن خواهد رفت که تاکنون هر سه دیدار خود را در لیگ قهرمانان باخته است و در صورت شکست در مونیخ، باید از لیگ قهرمانان وداع زودهنگامی داشته باشد. حاشیه های زیاد در بایرن مونیخ روز به روز بیشتر می گردد. بعد از پست اینستاگرامی همسر توماس مولر در اعتراض به کواچ باید ببینیم نظر سرمربی در نیمکت نشینی این بازیکن تغییر خواهد نمود یا خیر.

بنفیکا در پرتغال نیز دیگر دیدار این گروه را برگزار خواهد نمود و در دیداری حساس که برای مشخص سرنوشت هر دو تیم حائز اهمیت است به مصاف آژاکس خواهد رفت.

گروه F

لیون - هوفنهایم

منچسترسیتی - شاختار

دو بازی چهارشنبه شب می تواند سرنوشت این گروه را معین کند. منچسترسیتی بعد از پیروزی برابر شاختار که تقریبا هم آسان به دست آمد و برتری پرگل مقابل ساوتهمپتون به دیدار این تیم در اتحاد خواهد رفت. تیم گواردیولا در این فصل فعلا در شرایط خوبی قرار گرفته است و به دنبال حفظ صدر جدول است.

در دیگر دیدار این گروه لیون برای امیدواری به صعود از این گروه به دیدار هوفنهایم خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم شش گل داشت که سهم هر دو تیم سه گل بود.

گروه G

زسکا مسکو - رم

ویکتوریا پلژن - رئال مادرید

رئال مادرید که بعد از روی کار آمدن سولاری توانسته است دو دیدار را برنده گردد، این بار باید برابر ویکتوریا پلژن در لهستان به میدان برود. این اولین تجربه اروپایی سولاری در تیم رئال خواهد بود. رئالی ها در بازی این هفته به زحمت موفق شدند، وایادولید را شکست دهند تا اوضاع فعلا در مادرید آرام باشد و خبری از مربی جدید هم نباشد.

تیم صدرنشین رم نیز باید در مسکو برابر زسکا قرار گیرد. رمی ها می دانند که نمی توانند زسکا را دست کم بگیرند چون همین تیم موفق شده بود رئال را در مسکو شکست دهد.

گروه H

یوونتوس - منچستریونایتد

والنسیا - یانگ بویز

جذاب ترین دیدار امشب (چهارشنبه) تقابل منچستریونایتد و یوونتوس است؛ دیداری که بازگشت پل پوگبا به تورین را رقم خواهد زد. هافبک فرانسوی که در تورین توانست چندین قهرمانی در لیگ ایتالیا را به دست بایورد و به فینال لیگ قهرمانان هم رسید، در یونایتد تنها یک لیگ اروپا و یک جام اتحادیه به دست آورده است.

در این دیدار به احتمال زیاد روملو لوکاکو به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود و راشفورد در خط حمله جای او را خواهد گرفت. همچنین آلکسیس و مارسیال نیز به عنوان دو مهاجم کناری فعالیت خواهند کرد. یوونتوس تیم 9 امتیازی گروه در صورت کسب سه امتیاز این مسابقه صعود خود را از گروه قطعی خواهد نمود و در صورت تساوی هم تقریبا به این مهم خواهد رسید.

در دیگر دیدار این گروه والنسیا برای جبران تساوی برابر یانگ بویز این بار در خانه به مصاف این تیم می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1016

به "بازگشت پوگبا به تورین، اولین تجربه اروپایی سولاری با رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت پوگبا به تورین، اولین تجربه اروپایی سولاری با رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید