ایران یک - استرالیا 3، تیم ملی والیبال کشورمان صدرنشین نشد!

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا روزهای 22 تا 30 شهریور با حضور 16 تیم در چهار گروه به میزبانی تهران برگزار می گردد و در خاتمه هشت تیم برتر جواز حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 توکیو که دی ماه سالجاری در چین برگزار می گردد، را کسب خواهند کرد.

ایران یک - استرالیا 3، تیم ملی والیبال کشورمان صدرنشین نشد!

تیم ملی در آخرین بازی مرحله گروهی امروز یکشنبه از ساعت 18:30 در سالن آزادی مقابل تیم ملی استرالیا نهاده شد و با نتیجه 3 بر یک باخت. دو تیم ایران و استرالیا به جمع 8 تیم برتر مسابقات صعود نموده اند و امروز برای صدرنشینی کوشش کردند.

ست نخست؛ 25 بر 22 به سود ایران

ایگور کولاکوویچ تیم ملی را با ترکیب میلاد عبادی پور، سعید معروف، پوریا فیاضی، مسعود غلامی، امیر غفور، علی اصغر مجرد و محمدرضا حضرت پور روانه زمین کرد. استرالیا امتیاز نخست را کسب کرد. بازی در ابتدا پایاپای پیش رفت و در دو تیم در امتیاز 4 برابر شدند. در ادامه ملی پوشان دو اختلاف امتیاز ایجاد و با نتیجه 6 بر 4 پیش افتادند. نخستین تایم استراحت فنی نیز با رجحان 8 بر 5 ملی پوشان ایران همراه شد. شاگردان ایگور کولاکوویچ رفته رفته بر بازی مسلط و پیروز شدند 5 اختلاف امتیاز را ایجاد و با نتیجه 11 بر 6 پیش بیافتند تا سرمربی استرالیا تقاضای تایم استراحت دهد.

پس از این وقفه استرالیا دو امتیاز متوالی کسب و اختلاف را کاهش داد. دومین تایم استراحت فنی نیز با رجحان 16 بر 13 ملی پوشان همراه بود. رجحان شاگردان ایگور ادامه داشت و در نهایت این ست با رجحان 25 بر 22 به سود ایران تمام شد.

ست دوم؛ 25 بر 23 به سود استرالیا

در این ست استرالیا قدرتمندتر از ست اول ظاهر شد و حتی در برخی از لحظات مسابقه، اختلاف امتیازش را با ایران به عدد 4 رساند. وقت استراحت اول با نتیجه 8 - 7 به سود استرالیا تمام شد. وقت استراحت دوم هم 16 - 13 به سود استرالیا بود اما ملی پوشان کشورمان توانستند با امتیاز 20 - 19 استرالیا را پشت سر بگذارند. با این حال استرالیا دست بردار نبود. بازی از امتیاز 20 به بعد با اعتراض بازیکنان دو تیم و بازبینی صحنه ها چند بار متوقف شد اما در نهایت این تیم استرالیا بود که با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسید.

ست سوم؛ 25 بر 21 به سود استرالیا

در این ست هرچند ایران توانست با نتیجه 8 بر 7 به وقت استراحت فنی اول برسد اما استرالیا بازی رجحان را به نمایش گذاشت و توانست با امتیاز 16 بر 14 وقت استراحت فنی دوم را از آن خود کند. استرالیا حتی اختلاف امتیاز را تا نتیجه 18 بر 15 پیش برد که ملی پوشان کشورمان بازی را به تساوی کشاندند. در سرانجام استرالیا بازی خوب خود را به تیم ایران دیکته کرد و 25 بر 21 پیروز ست سوم شد.

ست چهارم؛ 25 بر 21 استرالیا

استرالیا که با برد در دو ست گذشته از نظر روحی و رونی هم شرایط بهتری داشت، اینبار هم بازی را با قدرت شروع کرد و توانست به وقت استراحت فنی اول برسد. ایران که در این ست از استرالیا عقب بود، بازی را در نتیجه 14 به تساوی کشاند اما استرالیا وقت استراحت فنی دوم را هم با نتیجه 16 بر 14 به سود خود تمام کرد و در سرانجام هم 25 بر 21 برنده از زمین خارج شد.

به این ترتیب ایران با باخت مقابل استرالیا به عنوان تیم دوم از این مرحله صعود کرد. بازی های مرحله بعد برای معین صندلی از روز سه شنبه پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4966

به "ایران یک - استرالیا 3، تیم ملی والیبال کشورمان صدرنشین نشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران یک - استرالیا 3، تیم ملی والیبال کشورمان صدرنشین نشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید