اولین گوشی های سری مینی شیائومی

به گزارش بانیما، روز گذشته گزارشی منتشر شد که چند گوشی شاخص و پرچمدار، اما ناشناخته شیائومی را نشان می داد که پیروز به کسب بعضی از گواهینامه ها برای عرضه شدند، ولی امروز تعیین شد که دو مدل از این گوشی های مرموز به احتمال زیاد متعلق به اولین گوشی های سری مینی شیائومی است که از تعیینات دستگاه های پرچمدار برخوردار هستند.

اولین گوشی های سری مینی شیائومی

به گزارش خبرنگاران، وقتی ما از گوشی هایی با عبارت مینی نام می بریم، بدون شک اولین چیزی که در فکر شکل می گیرد، گوشی های سری مینی آیفون است. در واقع این سری، برای مدت ها تنها گوشی های مینی موجود در بازار بودند که با این نام شناخته می شدند تا اینکه سال گذشته شرکت شیائومی اظهار داشت که میخواهد به دومین سازنده این سری گوشی تبدیل گردد. با این همه، شرکت ایسوس با عرضه گوشی ZenFone 8 توانست گوی سبقت را از شیائومی برباید و خود را به عنوان دومین سازنده گوشی های مینی معرفی کند.

پس از یک سال حالا به نظر می رسد که شیائومی آماده است تا اولین گوشی های مینی خود را روانه بازار کند. شایعات حاکی از آن است که دو دستگاه آینده شیائومی که روز گذشته با شماره مدل های L3 و L3A در پایگاه داده چند گواهینامه دیده شده اند، می توانند گوشی های هوشمند کوچک مورد انتظار این شرکت باشند. طبق کد MIUI، این دو از پردازنده Qualcomm Snapdragon 780 استفاده می نمایند و گفته می گردد اولی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی است. متأسفانه، این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر ما از این دو گوشی مینی شیائومی داریم.

ناگفته نماند، اگرچه تمام شایعات برآن است که این دو گوشی هوشمند کوچک هستند و در سری مینی قرار می گیزند، اما واقعیت این است که هنوز شواهد و قرائن محکمی برای تأیید این شایعات وجود ندارد. به گزارش خبرنگاران، البته روز گذشته Lu Weibing، یکی از مدیران ارشد شرکت ردمی که درحال صحبت درباره گوشی های پرچمدار در شبکه اجتماعی ویبو بود، اشارات مستقیمی به گوشی های پرچمدار با صفحه نمایش کوچک داشت، بنابراین نباید این شایعات را درکل نادیده گرفت. به هر حال، L3 و L3A هر چه که باشند، انتظار داریم در روز های آینده اطلاعات بیشتری در خصوص آن ها بشنویم و البته بسیار جالب خواهد بود که این گوشی ها در سری مینی قرار بگیرند.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19675

به "اولین گوشی های سری مینی شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی های سری مینی شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید