انفجار منزل مسکونی در شهر کرمان دو نفر مصدوم برجا گذاشت

به گزارش بانیما، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت :بر اثر انفجار یک منزل مسکونی در شهر کرمان دو نفر مصدوم شدند.

انفجار منزل مسکونی در شهر کرمان دو نفر مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرنگاران کرمان، رضا میرزایی با بیان اینکه عدم رعایت نکات ایمنی و بی احتیاطی باعث انفجار شدید و آتش سوزی یک منزل مسکونی در شهر کرمان شد اضافه کرد:این حادثه درساعت 5:46 دقیقه صبح 19 اسفندماه در بلوار ایثار شهرک شهید مطهری رخ داد و بلافاصله بعد از اطلاع از این حادثه، آتش نشانان از ایستگاه های شماره دو و هشت در محل حادثه حضور یافتند.

وی علت این حادثه را نشت گاز بیان کرد و اضافه کرد: این انفجار باعث تخریب دو منزل و مصدومیت شدید دو نفر از شهروندان شد و آتش سوزی اتفاق افتاده در اثر انفجار، با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.

وی اضافه کرد:دو نفر مصدوم این حادثه مرد هستند که یک نفر قبل از ورود آتش نشانان در اثر انفجار دچار سوختگی شده و یک نفر دیگر هم بر اثر تخریب منزل مسکونی فوقانی سقوط نموده که هر دو توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

میرزایی گفت: از شهروندان می خواهیم با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، با رعایت نکات ایمنی، سالی بدون حادثه همراه با سلامتی و تندرستی برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14807

به "انفجار منزل مسکونی در شهر کرمان دو نفر مصدوم برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار منزل مسکونی در شهر کرمان دو نفر مصدوم برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید