امیدوارم موفقیت های کشتی در سال 2022 تداوم داشته باشد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، سال 2021 را می توان سالی پیروز برای کشتی ایران خواند که ملی پوشان کشورمان با وجود تمام فراز و فرودها توانستند نتایج دلچسب و امیدوارکننده ای را کسب کنند.

امیدوارم موفقیت های کشتی در سال 2022 تداوم داشته باشد

به همین علت مجید ترکان یکی از پیشکسوتان کشتی و دارنده مدال های طلا، نقره و برنز جهان در خصوص عملکرد فدراسیون در سال 2021 میلادی گفت: در کل در فدراسیون کارهای بسیار خوبی اجرا شده است، که شاخص ترین آنها ساخت کمپ تیم های ملی بود. البته برای اولین بار بود که نونهالان را هم به اردو دعوت کردند. که این اردو از لحاظ فرهنگی و ورزشی بسیار خوب بود و وقتی قهرمانان و ملی پوشان در سطح المپیک می آیند و با آنها دیدار می کنند، نشان از آن دارد که چه کار بزرگ و خوبی در فدراسیون اجرا شده است.

وی افزود: باید به صورت فنی صحبت کنم. کشتی گیران ما در بحث پشتوانه سازی و استمرار در مدال گرفتن عملکرد خوبی نشان دادند که آرزو دارم این پیروزیت ها همچنان تکرار شود.

ترکان در خصوص انتخاب سرمربیان تیم ملی و چرخه انتخابی و برگزاری لیگ نیز گفت: برنامه ریزی دقیق و خوبی صورت گرفت و در شرایط کرونایی باید به فدراسیون دست مریزاد گفت. شاید انتظار بیشتر بود اما با این شرایط کار انجام شد که بسیار عالی است. البته اگر بخواهم بصورت کلی و در همه موارد نمره ای به فدراسیون بدهم، باید نمره قبولی داد.

قهرمان پیشین کشتی جهان در سرانجام با اشاره به رویدادهای پیش رو در سال 2022 شرح داد: مدال گرفتن سخت است و تکرار مدال گرفتن نیزسخت تر؛ ضمن اینکه پشتوانه سازی از همه اینها سخت تر است. در درجه اول باید پشتوانه سازی در بخش پایه را بیشتر کنیم و به این موضوع از همه موارد بیشتر رسیدگی کنیم، چون چارچوب و پایه تیم های ملی در آینده، همین نونهالان و نوجوانان هستند. خوشبختانه فدراسیون با دید خوبی که دارد، می تواند امسال از سال گذشته نیز پیروز تر باشد.

به گزارش خبرنگاران، کشتی ایران در سال تازه رقابتهای جهانی و بازی های آسیایی را پیش رو دارد که این دو رویداد مهم بین المللی با فاصله کمی نسبت به هم برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 18665

به "امیدوارم موفقیت های کشتی در سال 2022 تداوم داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم موفقیت های کشتی در سال 2022 تداوم داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید