استانداردسازی مهد کشتی فرنگی ایران با تشک های جدید

به گزارش بانیما، در روزهایی که به دلیل شیوع کرونا فعالیت های ورزشی از جمله رشته کشتی تعطیل است، پایگاه قهرمانی شهرستان اندیمشک با خریداری 4 تخته تشک، استانداردسازی شد.

استانداردسازی مهد کشتی فرنگی ایران با تشک های جدید

به گزارش خبرنگاران، اندیمشک یکی از شهرهایی است که همواره در طول تاریخ، قهرمانان بزرگ زیادی در رشته کشتی فرنگی داشته است. نام آورانی چون حبیب الله اخلاقی، سعید عبدولی در دهه گذشته تیم ملی فرنگی را در جهان صاحب مدال کرده اند.

از این شهر به عنوان مهد کشتی فرنگی در کشور یاد می شود که هیچ گاه کارخانه کشتی گیر سازی در آن متوقف نخواهد شد، با این وجود اندیمشک به اندازه استعدادها و توان بالقوه اش در کشتی فرنگی، هیچ گاه امکانات نداشته است.

به همین دلیل سیدحسین مرعشیان رئیس هیئت کشتی استان خوزستان از خریداری 4 تخته تشک استاندارد برای پایگاه قهرمانی اندیمشک خبر داد و به خبرنگاران گفت: در این ایام که فعالیت های کشتی تقریبا تعطیل شده، فرصتی دست داد که بتوانیم این پایگاه را به تشک های کشتی استاندارد مجهز کنیم، شبیه آن چیزی که فدراسیون کشتی از آن در پایگاه های قهرمانی اش استفاده می کند. در این زمینه مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان مساعدت ویژه داشت که توانستیم تشک های 12در12 را خریداری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9131

به "استانداردسازی مهد کشتی فرنگی ایران با تشک های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداردسازی مهد کشتی فرنگی ایران با تشک های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید