ارتش، منشأ امنیت و آرامش یک ملت است

به گزارش بانیما، خبرنگاران/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی، با تبریک روز ارتش به دلاورمردان این نیرو به ویژه ارتشیان لشکر 21 حمزه آذربایجان، ارتش را موجب امنیت، آرامش و طمانینه ملت خواند.

ارتش، منشأ امنیت و آرامش یک ملت است

متن کامل پیام محمدرضا پورمحمدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش مایه غرور، منشأ امنیت و موجب آرامش و تمانینه یک ملت است و اگر بنیان این نیرو همچون ارتش جمهوری اسلامی ایران، با نیات الهی و مولفه های معنوی شکل گیرد، بر تقدس و ارج و قرب آن افزوده خواهد شد.

رابطه ناگسستنی و پیوند وثیق ملت ایران با ارتش قهرمان حکایت از این مشخصۀ الهی دارد؛ از همین رو در روزهای سخت و بحران های بزرگ، ارتش با تمام قوا و اخلاصِ تمام به میدان آمده و شعار ارتش فدای ملت را به زیبایی معنی کرده است.

نمونه ای از این جلوه های زیبا را در بحران اخیر و بیماری کرونا ملاحظه کردیم که ارتش، در عرصه درمان، راه اندازی بیمارستان ها، نقاحت گاه ها، تولید وسایل بهداشتی؛ ضدعفونی اماکن و برقراری نظم و اجرای فاصله گذاری اجتماعی به میدان آمد و اقدامات موثری انجام داد.

تاریخ گواه است در اوان انقلاب، بیگانگان، ایادی آنها و بدخواهان ملت، سعی در انحلال ارتش داشتند اما دوراندیشی معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) این توطئه را خنثی کرد و حمایت از این نیروی مقتدر و با صلابت، اهمیت خود را در برهه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و حوادث و بحران های مختلف نشان داد. دنیا شاهد است که ملت و کشور با تکیه بر این نیروی توانا ازگرداب های مختلف با سرفرازی عبور کرده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در ادامه این پیام آمده است؛ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و تبریک 29 فروردین به محضر فرمانده کل قوا، دلاورمردان ارتش، به ویژه نیروهای عزیز لشکر 21 حمزه آذربایجان، اقتدار و سربلندی این نیرو را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8960

به "ارتش، منشأ امنیت و آرامش یک ملت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش، منشأ امنیت و آرامش یک ملت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید