ارائه تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در مدیریت شهری

به گزارش بانیما، اعضای شورای شهر تهران، طرح ارائه تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در مدیریت شهری را به تصویب رساندند.

ارائه تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در مدیریت شهری

به گزارش خبرنگار ، آنالیز یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری که در حین انجام وظایف محوله به بیماری کرونا مبتلا شدند در دستور کار دویست و دهمین جلسه علنی شورای شهر نهاده شد.

در ابتدای آنالیز این دستور احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در تشریح فوریت این لایحه گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا خدماتی در شهر ارائه شد که متأسفانه آن طور که لازم بود از سوی رسانه ها اطلاع رسانی نشد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: خدمات شهری از طریق باد و باران انجام نشد و در روز هایی که ما در بازدید های خود از مراکز درمانی مجبور به ضد عفونی کفش خود بودیم، بسیاری از افراد با از خود گذشتگی در مدیریت شهری فعالیت کردند و در این انجام وظیفه به بیماری کرونا مبتلا شدند.

مسجد جامعی تاکید نمود: خواسته من از اعضای شورای شهر تهران این است که با تصویب این فوریت کمکی به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا نمایند.

پس از اظهار نظر عضو شورای شهر تهران، یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به اعطای تسهیلات به کارکنان شهرداری تهران که در حین انجام وظایف محوله به بیماری کرونا مبتلا شدند در صحن شورای شهر به رأی گذاشته شد و اعضای شورا با 19 رأی موافق فوریت آن را به تصویب رساندند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9261

به "ارائه تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در مدیریت شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در مدیریت شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید