اجاره روزانه باغ و ویلا در شیراز

به گزارش بانیما، اجاره روزانه باغ و ویلا در شیراز چه به منظور برگزاری مراسمات و چه به عنوان اقامتگاهی برای گذران سفر گزینه ای ایده آل است. آب و هوای درجه یک و طبیعت بکر شیراز سبب زیبایی بهشتی باغ های آن بخصوص در فصل بهار می گردد.

اجاره روزانه باغ و ویلا در شیراز

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بسیاری از افراد برای برگزاری مراسم عروسی، جشن تولد یا دیگر مناسبت های خود اجاره باغ در شیراز را انتخاب می نمایند که این حاکی از سلیقه فوق العاده آنها و تفکرشان مبنی بر اینکه لایق بهترین ها هستند، می باشد. برگزاری مراسمات در باغ می تواند ضمن فراهم نمودن امکانات بهینه برای مهمانان، مکان مفرحی نیز برای آنان باشد و شب خاطره انگیزی رقم بزند.

اجاره روزانه باغ و ویلا در شیراز

امکانات اجاره باغ در شیراز

تمام باغ های شیراز امکاناتی از قبیل:

  • محوطه ای سرسبز
  • خانه ای ویلایی با دکوراسیون داخلی
  • میز و جایگاه های زیبا
  • نورپردازی مناسب
  • وسایل و ظروف لازم برای پذیرایی

را در خود دارند؛ اما بعضی دیگر علاوه بر این موارد ضروری که در تمام باغ ها وجود دارد، امکانات رفاهی بیشتری فراهم می نمایند که وجود آنها در تمام باغ ها ضرورتی ندارد ولی داشتن این امکانات می تواند باغ را به جایی بهتر برای خوش گذرانی تبدیل کند. این امکانات عبارتند از:

  • استخر سرپوشیده و یا روباز
  • فواره های تزئینی
  • سالن بیلیارد
  • زمین بازی برای بچه ها
  • سالن ورزشی
  • پارکینگ

مزایای اجاره باغ در شیراز

  • عدم محدودیت زمانی:

علت اینکه بسیاری از افراد اجاره باغ را بر رزرو تالار برای برگزاری مراسمات ترجیح می دهند همین موضوع محدودیت زمانی تالارها است. تالارها زمان ورود و سرانجام مشخصی دارند و خارج از آن بازه زمانی افراد برای حضور یا ماندن در تالار مجاز نیستند در حالی که با اجاره باغ در شیراز می توانید تا هر وقت که بخواهید مراسم خود را ادامه دهید.

  • استفاده از فضای سرسبز باغ:

اغلب تالارها فاقد فضای سرسبز در محوطه هستند و در صورت وجود این فضا مجزا از بخش پذیرایی تالار است در حالی که با اجاره باغ در شیراز در حقیقت شما یک آتلیه عکاسی سرسبز را نیز برای مهمانان خود تدارک می بینید و هر کسی می تواند در فضای زیبا و سرسبز باغ آن را روز به یاد ماندنی و خاطره انگیز را در دوربین خود ثبت نماید.

  • هزینه اجاره مقرون به صرفه:

در اکثریت موارد هزینه اجاره باغ نسبت به رزرو تالار مقرون به صرفه تر است. در نظر داشته باشید که شما برای برگزاری یک مراسم عروسی از بعدازظهر تا نیمه های شب تنها سه یا چهار ساعت آن را می توانید با رزرو یک شیفت تالار برگزار کنید و برای ادامه مراسم باید به فکر جایی دیگر برای اجاره، برای صرف شام به فکر یک رستوران و سایر دردسرهایی باشید و خود و مهمانان را با جابجایی های مکرر خسته نمایید. در حالی که با اجاره باغ می توانید از هر ساعت از روز مراسم خود را شروع و تا هر ساعت از شب ادامه دهید و تنها اجاره باغ را بپردازید.

  • بدون محدودیت در دعوت تعداد مهمان:

هر تالار به تعداد محدودی ظرفیت برای پذیرایی از مهمان دارد در حالی که با اجاره باغ این محدودیت از بین رفته و شما می توانید به تعداد دلخواه مهمان دعوت کنید و با توجه به فضای عظیم باغ از نظر فضا نیز دچار مشکل نشوید.

  • نورپردازی مدرن:

فضای سرسبز باغ ها با نورپردازی رمانتیک و مدرن و استفاده از نورهای رنگارنگ به خصوص در شب می تواند زیبایی وصف ناپذیر و خوشایندی فراهم کند که در خصوص فیلمبرداری از مراسم نیز این زیبایی تماشایی سبب می گردد فیلم مراسم نیز تماشایی تر گردد.

  • امکانات و خدمات با کیفیت بالا:

امکاناتی چون زمین بازی برای بچه ها در باغ و آزادی عمل بیشتر مهمانان یکی دیگر از موارد ترجیح اجاره باغ به جای رزرو تالار است. قوانین و جو حاکم بر تالار حکم می نماید که افراد در یک جا نشسته و اختیار چندانی نداشته باشند. همچنین امکانات و وسایل پذیرایی و تجهیزات مدرن باغ می تواند برگزاری یک مراسم باشکوه و شایسته را تضمین نماید.

هزینه اجاره باغ در شیراز

هزینه اجاره باغ با توجه به فاکتورهایی چون موقعیت مکانی باغ، متراژ و وسعت آن و امکانات رفاهی باغ می تواند متفاوت باشد. مسلما هزینه اجاره باغی در یک منطقه خوش آب و هوا با متراژ بالا و امکانات کامل رفاهی بیشتر از هزینه اجاره یک باغ کوچکتر در منطقه ای دور از شهر و با امکانات رفاهی معمول خواهد بود. اسباب لوکس و نورپردازی ویژه و مدرن و سایر امکانات رفاهی مذکور در بالا همگی می توانند بر مبلغ اجاره باغ در شیراز تاثیر گذار باشند.

شیرازروم که در زمینه اجاره منزل مبله شیراز، سوئیت مبله و همچنین اجاره باغ و ویلا در شیراز فعال است هزینه اجاره باغ به صورت روزانه محاسبه و در سایت قرار می دهد. اما در بعضی موارد افراد باغ را برای برگزاری مراسم به صورت یک روزه اجاره نمی نمایند و چند روز یا چند هفته تمایل به اجاره آن دارند این گونه افراد بیشتر برای اقامت در طول مدت سفر اجاره باغ در شیراز را به جای اقامت در هتل یا سایر اقامتگاه ها انتخاب می نمایند. باغ ویلاهای دارای باغ سرسبزی که در داخل آن ویلایی مجهز بنا شده است معمولا هزینه بیشتری برای اجاره دارند اما بهترین و ایده آل ترین اقامت را می توانند برای شما رقم بزنند.

در اجاره باغ به نکات زیر توجه نمایید:

  • وجود سیستم سرمایش و گرمایش مناسب در بخش ویلای باغ
  • آنتن دهی موبایل و وجود اینترنت وای فای در باغ
  • دکوراسیون داخلی و خارجی زیبا
  • وسعت پارکینگ

بسته به نوع کاربری مدنظر شما برای اجاره ویلا در شیراز اهمیت هریک از موارد مذکور می تواند کم رنگ تر یا پر رنگ تر گردد.

آخرین نکته و مهم ترین نکته در اجاره باغ شیراز، استفاده از وب سایت های معتبر بدین منظور است. وب سایت شیرازروم یکی از معتبرترین وب سایت های فعال در این زمینه، با مهیا نمودن بهترین باغ ها و باغ ویلاهای داخل شهر و خارج از شهر برای اجاره، برگزاری مراسمات باشکوه و یا اقامتی خاطره انگیز و لاکچری در طول مدت سفر به شیراز را برای شما فراهم کرده است.

بـا شـیرازروم

وقـت سفـر

سریع و راحت

خونه پیدا کن

منبع: همگردی
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11849

به "اجاره روزانه باغ و ویلا در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره روزانه باغ و ویلا در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید