آپارتمان با دکور زیبا و رنگ های خنثی در کنار چیدمانی باشکوه

به گزارش بانیما، خانه ها و آپارتمان هایی که با رنگ های خنثی تزیین می شوند، حتما لازم نیست ساده، مدرن و مینیمالیستی طراحی و چیده شوند بلکه دقیقا بلعکس می توانند کاملا برجسته، شلوغ، درخشان و پر از انرژی نیز باشند. اگر می خواهید یک آپارتمان با دکور زیبا و رنگ های خنثی داشته باشید بطوریکه مانند باقی طرح های مدرن و معاصر کمینه گرا نباشد در این مطلب با خانه هایی آشنا خواهید شد که دقیقا برای همین نوع سلیقه ها طراحی شده اند.

آپارتمان با دکور زیبا و رنگ های خنثی در کنار چیدمانی باشکوه

دو خانه ای که در زیر مشاهده خواهید کرد از رنگ های خنثی در کنار بافت ها و تن های متنوع و متفاوت استفاده می نمایند که باعث غنا بخشیدن به دکوراسیون داخلی شده اند. البته در کنار این رنگ های گوناگون از سیستم نورپردازی بسیار دقیق و مبلمانی بسیار شیک و زیبا در سبک طراحی معاصر و امروزی استفاده شده است تا دکوراسیون خانه به سرحد زیبایی و غنای خود برسد. خانه هایی که برای افراد دوستدار رنگ های خنثی اما با چیدمانی غنی، شلوغ و فاخر ترتیب داده شده است.

برای مثال در شکل زیر مشاهده می کنید که آپارتمان جلوه ای کلاسیک به خود گرفته اما از لوازم و عناصری کاملا مدرن در چیدمان استفاده شده است. به معنای دیگر دکوراسیونی کلاسیک با استفاده از لوازم مدرن در اینجا به بهترین شکل ممکن ایجاد شده است. این کار بسیار سخت بوده اما اگر درست پیاده گردد نتیجه ای شگفت انگیز و بی همتا در پی خواهد داشت. در خانه زیر اتاق نشیمن با اینکه فضای بزرگی دارد اما گرم و محبت آمیز بنظر می آید؛ حتی با اضافه کردن تن های گرم چوب طبیعی به رنگ های اکثرا سفید، خاکستری و خنثی این خانه، فضا گرم تر و دنج تر نیز جلوه خواهد نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: اتاق
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12671

به "آپارتمان با دکور زیبا و رنگ های خنثی در کنار چیدمانی باشکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپارتمان با دکور زیبا و رنگ های خنثی در کنار چیدمانی باشکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید