شروع توسعه خدمات پشتیبانی سفر از گرگان

به گزارش بانیما، گروه خبرنگاران مرکز تماس نو خود در گرگان را افتتاح کرد. این مرکز تماس با هدف توسعه خدمات پشتیبانی، از اوایل بهمن ماه به صورت رسمی فعالیت خود را شروع نموده و در زمینه خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل، به کاربران خبرنگاران خدمات مشاوره و پشتیبانی سفر ارائه می دهد.

شروع توسعه خدمات پشتیبانی سفر از گرگان

به گفته علی اکبر سلطانلو، مدیر ارشد پشتیبانی خبرنگاران : مرکز تماس گرگان، فعالیت خود را با 21 نفر پرسنل شروع نموده و اشتغالزایی برای 140 نفر را در برنامه خود دارد. وی به توسعه مرکز تماس خبرنگاران در سایر شهرهای کشور نیز اشاره نمود و گفت: در کنار توسعه خدمات پشتیبانی سفر و اشتغالزایی برای جوانان در شهرهای دیگر، کاهش مهاجرات به تهران و بعلاوه توزیع ثروت از اهداف راه اندازی مراکز تماس خبرنگاران در سایر شهرهای کشور است.

خبرنگاران علاوه بر تسهیل روند خرید بلیط سفر، تورهای مسافرتی و رزرو هتل در سراسر جهان، خدمات پشتیبانی متمایزی چون مشاوره تخصصی در زمینه سفر، پاسخگویی 24 ساعته در 7 روز هفته، راه اندازی سرویس های ویژه مانند سرویس کال بک، ایجنت کال بک، اعلام اتوماتیک تاخیر پروازها و… را به خانواده بزرگ کاربران خود ارائه نموده است.

بعلاوه گروه خبرنگاران در کنار توسعه خدمات پشتیبانی با کیفیت، با توجه به اهمیت ایجاد تعادل در کار و زندگی، باشگاه ورزشی بزرگ ترین مرکز تماس گردشگری کشور را روز شنبه، پنجم بهمن ماه با تجهیزات کامل، برای پرسنل گروه خبرنگاران افتتاح کرد.

منبع: علی بابا
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 23570

به "شروع توسعه خدمات پشتیبانی سفر از گرگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توسعه خدمات پشتیبانی سفر از گرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید