چمنیان: هند فوتبال زیبایی ارائه نکرد، سرمربی هند: از کسب یک امتیاز مقابل ایران راضی هستم

به گزارش بانیما، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان معتقد است هند بازی زیبایی ارائه نکرده اما تیم او بازی زیبایی را برای مردم به نمایش گذاشت.

چمنیان: هند فوتبال زیبایی ارائه نکرد، سرمربی هند: از کسب یک امتیاز مقابل ایران راضی هستم

به گزارش خبرنگاران، عباس چمنیان بعد از ناکامی و تساوی تیمش مقابل تیم ملی هند در مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا، با انتقاد از عملکرد رقیبش در این بازی گفت: هند بازی زیبایی را ارائه نکرد. اگر ما گل نخست را زود می زدیم، همه چیز تغییر می کرد.

او با بیان این که تیمش قادر به زدن دو گل در این بازی بود، اضافه کرد: ما توانستیم بازی زیبایی را به مردم ارائه دهیم. ما شانس مان برای کسب سه امتیاز را از دست داده اما برای بازی بعد آماده می شویم.

هم چنین بیبیانو فرناندس، سرمربی تیم ملی هند که تاکنون تیمش چهار امتیاز به دست آورده و در صدر جدول رده بندی گروه C واقع شده است، گفت: ما می دانستیم که بازی برابر ایران بسیار سخت است. به همین دلیل بازی این تیم برابر اندونزی را به خوبی تماشا کردیم که به طریقی ایران در آن بازی شکست خورده بود. با این وجود می دانستیم بازی سختی در انتظارمان است.

او با ابراز خوشحالی از کسب یک امتیاز این دیدار گفت: از کسب یک امتیاز این بازی رضایت دارم. احساس می کنم تیمم مرحله به مرحله بهتر گردیده و شانس های بیش تری را خلق می نماید. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران تاکنون از دو بازی خود یک امتیاز کسب نموده و شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله دوم مسابقات دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 652

به "چمنیان: هند فوتبال زیبایی ارائه نکرد، سرمربی هند: از کسب یک امتیاز مقابل ایران راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: هند فوتبال زیبایی ارائه نکرد، سرمربی هند: از کسب یک امتیاز مقابل ایران راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید