پیشنهاد صلح استیلی ، بازی دوستانه امید با تیم ملی

به گزارش بانیما، از روز اول هم گفتیم اولویت با بزرگسالان است.اگر ارتباط بین دو تیم امید و بزرگسالان وجود داشته باشد، به سود فوتبال کشور است. اگر می توانستیم بازی تدارکاتی هم بین دو تیم برگزار کنیم خیلی خوب می شد.

پیشنهاد صلح استیلی ، بازی دوستانه امید با تیم ملی

به گزارش خبرنگاران ،سایت فدراسیون فوتبال را که نگاه کنید پر از مصاحبه های حمید استیلی است که برای تلطیف جو موجود حرف می زند و حالا برای انتها دادن به دعواها پیشنهاد جالبی هم دارد:در جلسه با تاج در مورد ساختمان پک صحبت کردیم و او گفت هر موقع بخواهیم می توانیم با نامه رسمی از آنجا استفاده کنیم.پک برای همه رده های سنی است اما اولویت با بزرگسالان است. باید مدیریت گردد تا تداخلی در برنامه ها وجود نداشته باشد و باید جوری کار کنیم که به کسی ضربه نزند.به هر حال ما همه زیرمجموعه فدراسیون هستیم. از روز اول هم تعامل داشتیم و گفتیم اولویت با بزرگسالان است.اگر ارتباط بین دو تیم امید و بزرگسالان وجود داشته باشد، به سود فوتبال کشور است. اگر می توانستیم بازی تدارکاتی هم بین دو تیم برگزار کنیم خیلی خوب می شد. بازیکنان امید هم آینده فوتبال ما هستند و همه باید کوشش کنیم پرچم کشورمان بالا باشد.

تیم امید یک روز زودتر از برنامه از پیش مشخص شده تمرینات خود را تعطیل کرد و حالا بازیکنان این اجازه را دارند که به تمرینات تیم های باشگاهی خود برگردند.حمید استیلی در این باره گفت:قرار بود اردوی ما ادامه داشته باشد اما با توجه به درخواست زیادی که باشگاه ها برای دراختیار داشتن بازیکنان خود داشتند از جمله استقلال و پرسپولیس که با کمبود بازیکن روبرو هستند، تصمیم گرفتیم امروز(دوشنبه) روز انتهای باشد. به احتمال زیاد اردوی بعدی ما در عمان برگزار می گردد.

این اتفاق در حالی افتاد که امیدها بعد از ایک هفته سرگردانی زمین تمرین خوبی پیدا نموده و در زمین پژوهشگاه نفت که قبلا تیم ملی در آن تمرین می کرد حاضر شدند.استیلی در این باره هم گفت:طبعا وقتی کیفیت زمین خوب باشد تمرین هم خوب می گردد.با توجه به اینکه کمپ تیم ملی آماده می گردد و بزرگسالان به آنجا منتقل خواهند شد این زمین در اختیار ما قرار می گیرد و فکر می کنم از این به بعد زمین خوبی برای تمرین داشته باشیم.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 819

به "پیشنهاد صلح استیلی ، بازی دوستانه امید با تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد صلح استیلی ، بازی دوستانه امید با تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید