واکنش قمری به پاره شدن زنجیر دوچرخه سوار ایرانی ، با بدشانسی طلا را از دست دادیم

به گزارش بانیما، فرانک پرتوآذر در رقابت های دوچرخه سواری همانند افرادی که دوچرخه قدیمی و دست دوم سوار می شوند، زنجیر پاره کرد و به همین راحتی شانس مدال را از دست داد.

واکنش قمری به پاره شدن زنجیر دوچرخه سوار ایرانی ، با بدشانسی طلا را از دست دادیم

به گزارش خبرنگاران،اتفاقی نادر و عجیب که شاید نظیرش در کمتر مسابقه بین المللی دنیا رخ بدهد که ورزشکاری به دلیل پاره شدن زنجیر دوچرخه اش شانس کسب مدال را از دست بدهد. این اتفاق نادر اما برای فرانک پرتو آذر رخ داد.

فرانک پرتو آذر در حالی به رقبایش رقابت می کرد که به دلیل پارگی زنجیر از دور عقب افتاد و زمان کافی برای جبران این زمان از دست رفته پیدا نکرد.

بعد از حادثه ای که برای این ورزشکار رخ داد، خسرو قمری رئیس فدراسیون به این ماجرای عجیب واکنشی عجیب تر نشان داد: بدشانس تر از این نمی گردد. بدترین اتفاق تاریخ دوچرخه سواری برای ما افتاد. آن از دیروز که حسین زنجانیان دوچرخه اش پنچر شد و این هم از امروز که پرتو آذر زنجیر پاره کرد.

بعید است که بتوان نام بدشانسی را بر روی این دو اتفاق گذاشت. ایرادی به دو چرخه ها وارد است که دو ورزشکار ایرانی در دو روز پیاپی یکی پنچر می نماید و دیگری زنجیرش پاره می گردد. اظهارات عجیب خسرو قمری اما به اینجا ختم نمی گردد. بعد از حذف این ورزشکار به دلیل پارگی زنجیر از درو رقابت ها کنار رفت،

خسرو قمری هم سراغ مدال طلا را گرفت و ادعا کرد که اگر این اتفاق رخ نمی داد، دوچرخه سواری مدال طلا می گرفت: فکر کردم نقص فنی از ناحیه بست اصلی باشد، اما زنجیر تکه تکه گردیده بود. گاهی در زمان تعویض دنده دوچرخه مشکلاتی پیش می آید که شاید 10 به هزار باشد. متاسفم که دختر دوچرخه سوار ما امروز بدشانس بود. او می توانست طلا بگیرد. پرتو آذر غیرت کرد. او هشت دقیقه از حریفانش عقب بود اما پس از درست شدن دوچرخه اش به مسیر ادامه داد و چهارم شد. ما دو مدال را برای این دوره از رقابت ها پیش بینی نموده بودیم که متاسفانه آن دومدال پرید. شاید بهانه های قمری برای توجیه ناکامی در جاکارتا جور گردیده باشد اما حتما باید یک نفر به دنبال جواب این سوال باشد که چطور دوچرخه نو و دسته اول هم زنجیر پاره می نمایند و هم پنچر می شوند؟

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 7 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 217

به "واکنش قمری به پاره شدن زنجیر دوچرخه سوار ایرانی ، با بدشانسی طلا را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش قمری به پاره شدن زنجیر دوچرخه سوار ایرانی ، با بدشانسی طلا را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید