هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی برپا می شود

به گزارش بانیما، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی از برپایی هشتمین نمایشگاه سراسری و بازارچه صنایع‌دستی استان در تاریخ 16 مردادماه جاری خبر داد.

هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی برپا می شود

به‌گزارش خبرنگاران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، علی عابدی معاون صنایع دستی این اداره کل، با بیان اینکه هشتمین نمایشگاه صنایع دستی استان در محل پارک توریستی و تفریحی بش قارداش بجنورد برپا می شود، گفت: این نمایشگاه از 16 تا 19 مردادماه پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

عابدی تصریح کرد: 120 غرفه صنایع‌دستی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است که تقریبا هنرمندانی از تمام استان های کشور حضور پیدا کرده و آثار و صنایع دستی خود را عرضه می‌کنند.

او همچنین از برپایی اولین نمایشگاه تخصصی چوب همزمان با نمایشگاه صنایع دستی استان خبر داد و افزود: بر اساس اعلام شورای جهانی صنایع دستی، 2018 سال چوب و توجه به صنایع دستی چوبی در نظر گرفته شده است که در این راستا نمایشگاه تخصصی چوب را برگزار می کنیم.

او با اشاره به مشکلات در حوزه صنایع دستی عنوان کرد: عدم آشنایی تولیدکنندگان صنایع دستی به بازاریابی، فروش و مراکز عرضه از جمله مشکلات اصلی است که با برپایی این نمایشگاه برای شناساندن هرچه بیشتر هنر و صنایع دستی مردم استان تلاش می کنیم.

منبع: chtn.ir
انتشار: 21 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 64

به "هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی برپا می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی خراسان شمالی برپا می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید