فوتبال دنیا، خوسه پکرمن گزینه جانشینی لیپی در تیم ملی چین

به گزارش بانیما، فوتبال دنیا| خوسه پکرمن، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کلمبیا گزینه سرمربیگری تیم ملی چین است.

فوتبال دنیا، خوسه پکرمن گزینه جانشینی لیپی در تیم ملی چین

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آرژانتینی ناسیون آرژانتین گزارش داد خوسه پکرمن، یکی از گزینه های راهنمایی تیم ملی فوتبال چین خواهد بود. این سرمربی آرژانتینی پس از رساندن تیم ملی فوتبال کلمبیا به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018، به همکاری خود با فدراسیون فوتبال کلمبیا خاتمه داد. پکرمن 69 ساله پیش از این در مقطعی گزینه سرمربیگری تیم های ملی آرژانتین و مکزیک بود، اما او هنوز در خصوص آینده حرفه ای خود تصمیم گیری ننموده است.

طبق گزارش ناسیون، چینی ها به دنبال حضور خوسه پکرمن روی نیمکت تیم ملی این کشور پس از مسابقات جام ملت های آسیا 2019 هستند چون مارچلو لیپی، سرمربی کنونی چین اعلام نموده پس از خاتمه مسابقات جام ملت ها از سمت خود در تیم ملی فوتبال چین کنار خواهد رفت. والدراما: ترجیح می دهم یک کلمبیایی سرمربی تیم ملی مان گردد، نه کی روش!

همچنین گفته می گردد خورخه سامپائولی هم یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی چین است، اما چینی ها بیشتر علاقه مند به جذب پکرمن هستند، کسی که می تواند در فرایند طولانی مدت روی توسعه و پیشرفت فوتبال جوانان و ساختار فوتبال چین تأثیرگذار باشد.

پکرمن که از سال 2012 راهنمایی تیم ملی کلمبیا را عهده دار بود، با این تیم تا مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 برزیل پیش رفت که این بهترین عملکرد تاریخ این تیم به شمار می رود. در حال حاضر شنیده می گردد کی روش گزینه جانشینی وی در تیم ملی کلمبیا است اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

با تور چین همراه باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1056

به "فوتبال دنیا، خوسه پکرمن گزینه جانشینی لیپی در تیم ملی چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، خوسه پکرمن گزینه جانشینی لیپی در تیم ملی چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید