فراهم شدن مقدمات فعال سازی استادیوم چغابهرام دورود

به گزارش بانیما، پروژه استادیوم چغابهرام در روستایی به همین نام در شهرستان دورود واقع شده است اما با اینکه حدود یک دهه از تصویب این پروژه می گذرد کمتر از 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فراهم شدن مقدمات فعال سازی استادیوم چغابهرام دورود

به گزارش خبرنگاران ، سال 87 و در سفر هیأت دولت وقت به استان این پروژه مصوب شد و زمین آن که از اراضی ملی است دو سال بعد تأمین و از سال 91 عملیات احداث شروع شد.

این پروژه ورزشگاهی 5000 نفری است که در برخی مواقع و از سوی مسئولان شهرستان و استان ظرفیت آن تا سه برابر هم رشد کرد اما این موضوع فقط روی کاغذ بود و چیزی در این باره مصوب نگردیده است. پروژه در این سال ها شرایط خوبی نداشته و بیشتر مواقع تعطیل بوده و چند هفته پیش کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در بازدیدی که از پروژه داشت، وعده فعال شدن و افتتاح آن را در سال 98 داده است. در این باره محمود رحمتی، سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود به خبرنگاران گفت: بعد از صحبت های مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی فعال سازی پروژه در دستور کار نهاده شد و با معین شدن پیمانکار مقدمات کار فراهم گردیده است. وی ادامه داد: با این حال هنوز کار به طور رسمی شروع نگردیده و پروژه فعال نیست که امیدواریم در آینده نزدیک عملیات اجرایی هم شروع گردد. رحمتی یادآور شد: سال جاری و بعد از چند سال تعطیلی 12 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه درنظر گرفته گردیده و طبق قول مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی قرار است تا هفته دولت سال 98 زمین، حصارکشی، پیست و یک هزار سکوی آن تکمیل گردد. سرپرست اداره ورزش و جوانان دورود اظهار کرد: امیدواریم با توجه به قولی که آقای کریمی داده است، این بخش از کار طبق برنامه زمان بندی انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 481

به "فراهم شدن مقدمات فعال سازی استادیوم چغابهرام دورود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراهم شدن مقدمات فعال سازی استادیوم چغابهرام دورود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید