عباس ترابیان: نتوانستیم بازی های دوستانه خوبی برای تیم فوتسال المپیک مهیا کنیم، قرعه بسیار سخت و وحشتناکی داشتیم

به گزارش بانیما، عباس ترابیان گفت که کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، نتوانست بازی های دوستانه خوبی برای تیم فوتسال المپیک کشورمان مهیا کند.

عباس ترابیان: نتوانستیم بازی های دوستانه خوبی برای تیم فوتسال المپیک مهیا کنیم، قرعه بسیار سخت و وحشتناکی داشتیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره عملکرد ملی پوشان در رقابت های جوانان المپیک 2018 آرژانتین گفت: تیم فوتسال زیر 18 سال را در شرایطی به آرژانتین اعزام کردیم که متناسب با شرایط سنی این تیم و زمان برنامه ریزی شده برای این مسابقات، کشورهای زیادی را برای انجام بازی دوستانه پیدا نمی کردیم. چه از لحاظ سنی و چه از لحاظ مقارن بودن با فصل تابستان و تعطیلی تیم های ملی فوتسال در کشورهای مختلف در رده جوانان، نتوانستیم بازی های دوستانه را برای این تیم مهیا کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال تمام کوشش خود را به کار گرفت تا این تیم در بهترین شرایط تمرین کند. همچنین بازی دوستانه برابر تیم اوکراین در تهران و شکست اوکراینی ها از ایران، قهرمانی در تورنمنت ایتالیا بازی هایی بود که ملی پوشان برگزار کردند و در این مسابقات دوستانه و تورنمنت بین المللی نشان دادند تیم بسیار خوب و قابل احترامی هستند. حسین شمس: تیم المپیک 50 مرحله اردو داشت که این تعداد اردو در تاریخ بی نظیر است

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: اما از بدشانسی بسیار زیاد، این تیم در قرعه بسیار سخت و وحشتناک در رقابت های المپیک 2018 آرژانتین افتاد. فکر می کنم برزیل قهرمان این دوره از مسابقات خواهد بود و بعید می دانم آرژانتین حریف برزیل گردد و این تیم را شکست دهد. ما از تیم برزیلی شکست خوردیم که به روسیه 6 گل زده و ما با نتیجه 4 بر صفر بازی را واگذار کردیم. تیم روسیه در رده های پایه همیشه جزو بهترین های جهان بوده و اگر بازی ایران و روسیه را تماشا می کردید، متوجه می شدید که در اثر یک اشتباه بسیار کوچک بازیکن ایران، گل دوم را در آخرین ثانیه بازی دریافت کردیم.

ترابیان اعلام نمود: از لحاظ فنی، بازیکنان توانایی های خود را خوب نشان دادند و این بی انصافی است که هیجان زده درباره این جوانان که می خواهند آینده فوتسال ایران باشند، صحبت گردد. این بازیکنان تک به تک آینده فوتسال ایران را رقم خواهند زد و جایگزین ستاره های امروز فوتسال خواهند بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 817

به "عباس ترابیان: نتوانستیم بازی های دوستانه خوبی برای تیم فوتسال المپیک مهیا کنیم، قرعه بسیار سخت و وحشتناکی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباس ترابیان: نتوانستیم بازی های دوستانه خوبی برای تیم فوتسال المپیک مهیا کنیم، قرعه بسیار سخت و وحشتناکی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید