درخواست صالحی امیری از لالوویچ، از کشتی ایران بیشتر حمایت کنید

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این دیدار که بعد از ظهر روز گذشته و در لوزان سوئیس برگزار گردید، سیدرضا صالحی امیری ضمن تاکید بر روابط بسیار خوب کشتی ایران با اتحادیه جهانی گفت: کشتی بعنوان ورزش اول و ملی ایران از توجه و محبوبیت فراوانی بین جامعه بخصوص قشر جوان برخوردار است. همگان تصویر بسیار خوبی از رابطه ایران و اتحادیه جهانی کشتی در ذهن دارند که بابت تمام حمایت ها از شما تشکر می نمایم.

درخواست صالحی امیری از لالوویچ، از کشتی ایران بیشتر حمایت کنید

وی در ادامه رسول خادم را یکی از متخصص ترین و فعالترین مدیران ورزش ایران معرفی کرد و گفت: مردم ورزش دوست ایران به این رشته و اتفاقات و حواشی آن شدیدا حساس هستند و از نزدیک اخبار و رویدادهای آن را پیگیری می نمایند. به همین دلیل درخواست دارم تا از کشتی ایران و علاقمندان بیشمارش حمایتی بیش از پیش بعمل آورید.

نناد لالوویچ نیز ضمن خیر مقدم و تقدیر از دکتر صالحی امیری بابت توجه به این رشته و تشکیل این جلسه گفت: بخوبی از ظرفیت بالای کشتی ایران و همچنین تلاشهای ارزشمند رسول خادم بعنوان رئیس دلسوز و پیگیر فدراسیون ایران مطلع هستم و شک نداشته باشید که از کشتی این کشور بعنوان یکی از ارکان اصلی این رشته در دنیا حمایت ویژه خواهیم کرد و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم نمود.

رئیس اتحادیه دنیای کشتی ضمن تاکید بر رعایت جنبش المپیک و حرکت در مسیر این جنبش و منشور ، همچون گذشته خواهان همکاری تنگاتنگ و همراهی کمیته ملی المپیک ایران با فدراسیون کشتی و اتحادیه دنیای شد.

در سرانجام این نشست دکتر صالحی امیری از لالوویچ برای حضور در ایران دعوت بعمل آورد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 519

به "درخواست صالحی امیری از لالوویچ، از کشتی ایران بیشتر حمایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست صالحی امیری از لالوویچ، از کشتی ایران بیشتر حمایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید