تاجرنیا: افکار عمومی نسبت به مدیریت کشور مسئله دارند

به گزارش بانیما، یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در افکار عمومی نگرانی زیادی درباره وضعیت اقتصادی کشور ایجاد شده است. فراموش نکنیم که افکار عمومی نسبت به مدیریت کشور مسئله دارند و نسبت به نوع برخی مدیریت ها بی اعتماد هستند.

تاجرنیا: افکار عمومی نسبت به مدیریت کشور مسئله دارند

علی تاجرنیا در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسائلی که در کشور وجود دارد؛ بویژه مسائلی که در امور اجرایی شاهدش هستیم بیش از تبعاتی بوده که بگوییم فقط ناشی از تحریم ها است.

وی ادامه داد: در خود اروپا هم تصور کارشناسان این نبود که به این سرعت فضای جامعه ما از لحاظ اقتصادی دچار مشکل گردد. درست است که بخشی از مسائل ایجاد شده امور تبلیغاتی و روانی است اما بخش مهم آن به عمل کرد بد مدیران اجرایی کشور مربوط می گردد.

این فعال سیاسی توضیح داد: در افکار عمومی نگرانی زیادی درباره وضعیت اقتصادی کشور ایجاد شده است. فراموش نکنیم که افکار عمومی نسبت به مدیریت کشور مسئله دارند و نسبت به نوع مدیریت آن ها بی اعتماد هستند.

وی سپس گفت: تنها راه برون رفت از مسائل امروز ایجاد تغییرات در سیستم مدیریتی است؛ این تغییرات جز با عوض کردن استراتژی ها امکان پذیر نیست. فعالیت های بیش تر و سازنده مدیران اعتماد مردم را باز می گرداند.

تاجرنیا ادامه داد: این که در سطوح مختلف کشور گفته می گردد تحریم ها اصلا اثری بر زندگی مردم ندارد، درست نیست؛ چرا که مردم آثار این تحریم ها را حس می نمایند.

وی اضافه نمود: اینکه بر استراتژی هایی تاکید می کنیم که طی این چهل سال هم تبعاتش را دیده ایم، جای تامل دارد و باید عوض گردد. تغییر در این امور فقط هم دست دولت نیست و نگاه حاکمیت باید عوض گردد؛ اما به هر حال دولت در این میان نقش ویژه ای دارد .

وی در ادامه گفت: بعد از اینکه رای ریاست جمهوری در سال 96 گرفته شد برخی از شعارها و آرمان ها به فراموشی سپرده شد . مهم این است که امروز ببینیم چه قدر در جهت تحقق شعارها حرکت نموده ایم.

تاجرنیا در انتها گفت: دولت و دولتمردان باید در این میان وقت بیش تری بگذارند؛ چراکه مردم به خوبی تشخیص می دهند چه کسانی در حال خدمت به مردم هستند و چه کسانی جای مدیران با کفایت را اشغال کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1172

به "تاجرنیا: افکار عمومی نسبت به مدیریت کشور مسئله دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاجرنیا: افکار عمومی نسبت به مدیریت کشور مسئله دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید