امیرحسین فشنگچی: از ابتدای فصل هدف ما صعود به لیگ برتر بوده است، بازی ما برابر مس 6 امتیازی بود

به گزارش بانیما، امیرحسین فشنگچی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال جنوب گفت: بازی ما برابر مس کرمان شش امتیازی بود و برد مهمی را در زمین این تیم به دست آوردیم.

امیرحسین فشنگچی: از ابتدای فصل هدف ما صعود به لیگ برتر بوده است، بازی ما برابر مس 6 امتیازی بود

امیرحسین فشنگچی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد برد مهم تیمش برابر مس کرمان که در زمین حریف به دست آمد، گفت: بازی بسیار سخت و مهمی برابر مس داشتیم. این یک مسابقه شش امتیازی بود و ما فقط با هدف کسب سه امتیاز به کرمان رفته بودیم. خدا را شکر که بازی را بردیم تا همچنان در بین تیم های بالای جدول باشیم. مس هم تیم خوبی بود که در این مسابقه دنبال پیروزی بود. البته آنها رو به بازی مستقیم آوردند و فکر می کنم شرایط فنی تیم ما در این بازی بهتر بود.

وی با اشاره به رقابت چند تیم برای صعود به لیگ برتر خاطر نشان کرد: از همان ابتدا که این تیم بسته شد، هدفی جز صعود به لیگ برتر نداشتیم. این درست است که تیم دیر بسته شد و زمان کمی برای تمرینات تاکتیکی و بدنسازی داشتیم، ولی هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کردیم. در چهار بازی اخیر هم 10 امتیاز گرفتیم و این در حالی است که باید گل گهر را هم در تهران شکست می دادیم، چون از آنها برتر بودیم. ما با این بازیکنان و البته حضور یک مربی مثل فرهاد کاظمی، جزو شانس های مسلم صعود به لیگ برتر هستیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال جنوب در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال می دهید در دو سه هفته آینده به صدر جدول رده بندی لیگ دسته اول صعود کنید؟، گفت: ما بازی به بازی جلو می رویم و این هفته هم یک بازی سخت با شهرداری ماهشهر داریم که باید با نهایت قدرت برابر این تیم بازی کنیم و برنده از زمین بیرون بیاییم. به نتایج حریفان هم توجهی نداریم و مسئله مهم این است که خودمان خوب امتیاز بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1075

به "امیرحسین فشنگچی: از ابتدای فصل هدف ما صعود به لیگ برتر بوده است، بازی ما برابر مس 6 امتیازی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین فشنگچی: از ابتدای فصل هدف ما صعود به لیگ برتر بوده است، بازی ما برابر مس 6 امتیازی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید