کادر درمانی استرالیا: به ماسک و تجهیزات محافظتی احتیاج داریم

به گزارش بانیما، کادر درمانی بیمارستان های استرالیا می گوید روزانه از مردم هدایای مختلفی از جمله غذا دریافت می نماید، اما چیزی که آن ها احتیاج دارند ماسک و تجهیزات محافظتی در برابر ویروس کرونا است.

کادر درمانی استرالیا: به ماسک و تجهیزات محافظتی احتیاج داریم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، همزمان با افزایش تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کووید19 در سراسر دنیا و روی آوردن کشور های اروپایی و آمریکا به سرقت محموله های تجهیزات درمانی یکدیگر، پزشکان استرالیا نیز از کمبود ماسک گلایه می نمایند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، کادر درمانی بیمارستان های استرالیا که مشغول مقابله با شیوع ویروس کروناست، می گوید به صورت روزانه از مردم هدایای قدردانی از جمله غذا دریافت می نماید، اما چیزی که واقعا به آن احتیاج دارد، ماسک های تنفسی مناسب است تا با شیلد های دست ساز خود جایگزین کند.

بر اساس این گزارش، پزشکان و پرستاران استرالیایی که به دلیل کمبود ماسک و تجهیزات محافظتی به ساخت شیلد های خانگی روی آورده اند، از اینکه دولت میزان کافی ماسک در اختیار آن ها قرار نمی دهد گلایه دارند و این در حالی است که به گفته آن ها مردم عادی بسیاری از ماسک N95 بهره مند هستند.

به نوشته رویترز، نمایندگان اتحادیه پزشکان و پرستاران استرالیا می گویند دولت به آن ها اطمینان داده ذخایر کافی از تجهیزات محافظتی وجود دارد، اما کادر درمانی که در خط مقدم در بیمارستان ها با ویروس کرونا دست وپنجه نرم می نماید، به دلیل کمبود این وسایل، مجبور به استفاده چندباره از ماسک های دست دوم یا تجهیزات دست ساز است.

در کنار استرالیا، کمبود ماسک های N95 و دیگر تجهیزات محافظتی در کشور های اروپایی و آمریکا نیز باعث شده که کادر درمانی این کشور ها دست به اعتراضات متعددی علیه دولت بزند.

بر اساس آمار اعلامی، تا کنون در استرالیا 5750 مبتلا به ویروس کرونا و 37 مورد فوتی بر اثر این بیماری گزارش شده است.

پیش از این نخست وزیر استرالیا از تصمیم دولت برای یاری دریافت از نیرو های نظامی این کشور جهت اعمال قرنطینه اجباری خبر داده بود.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8662

به "کادر درمانی استرالیا: به ماسک و تجهیزات محافظتی احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کادر درمانی استرالیا: به ماسک و تجهیزات محافظتی احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید