پیروانی بدون نام بردن از قلعه نویی: کنش آقایان باعث واکنشم شد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی پس از جلسه امروز کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده بازی برگشت سپاهان اصفهان و پرسپولیس گفت: هر دو طرف به دفاعیات خود پرداختند تا کمیته استیناف بتواند با توجه به مستندات موجود در پرونده اعلام رأی کند.

پیروانی بدون نام بردن از قلعه نویی: کنش آقایان باعث واکنشم شد

سرپرست پرسپولیس درباره ترک جلسه از سوی مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه افزود: از ابتدا هم قرار بود من و معاون حقوقی باشگاه در جلسه باشیم و حضور آقای رسول پناه به عنوان سرپرست فعلی باشگاه در این نشست مهم نبود.

وی درباره ارتباط با بازیکنان در روزهای قرنطینه گفت: به طور مرتب با آنها مصاحبه داریم و در جریان آخرین شرایط هستیم تا شرایط آنها را به بهترین شکل بررسی کنیم.

پیروانی درباره عدم حمایت بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس در خصوص پرونده بازی این تیم با سپاهان تاکید کرد: خودم خواستم تا کسی وارد این موضوع نشود. اتفاقاً چند تن از بازیکنان و پیشکسوتان تماس داشتند اما از آنها خواستم اجازه دهند این موضوع را خودم پیگیری کنم.

وی درباره مسائل مالی پرسپولیس افزود: تمام کشور درگیر این موضوع هستند و این مساله در باشگاه پرسپولیس نیز وجود دارد. به هر حال تمام افراد تلاش می کنند تا این موضوع کوچک ترین حاشیه ای برای تیم به وجود نیاورد تا بتوانیم قهرمانی دیگری را رقم بزنیم.

سرپرست پرسپولیس درباره حاشیه های اخیر به وجود آمده در خصوص مصاحبه های اخیر او علیه امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان تاکید کرد: آقایان کنش داشتند که افشین پیروانی را وادار به واکنش کردند. اگر با صحبت های خودشان چنین مسائلی به وجود نمی آوردند، واکنشی هم از جانب من رقم نمی خورد. پس موضوعی از جانب آنها مطرح شده که من واکنش نشان دادم. با این حال مخلص آقایان هم هستم!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9101

به "پیروانی بدون نام بردن از قلعه نویی: کنش آقایان باعث واکنشم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی بدون نام بردن از قلعه نویی: کنش آقایان باعث واکنشم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید