پیام احساسی پله برای مارادونا: درگذشت زودهنگام تو به من اجازه نداد که به تو بگویم دوستت دارم!

به گزارش بانیما، خبرگزاری خبرنگاران- هفت روز پس از درگذشت دیگو مارادونا، پله متنی احساسی برای او منتشر کرد.

پیام احساسی پله برای مارادونا: درگذشت زودهنگام تو به من اجازه نداد که به تو بگویم دوستت دارم!

به گزارش خبرنگاران، پله، اسطوره برزیلی دنیای فوتبال در صفحه اینستاگرام خود متنی برای دیگو مارادونا منتشر کرد. یک هفته از درگذشت دیگو مارادونا گذشته است و هر روز شاهد ادای احترام یا صحبت هایی احساسی در مورد او هستیم. پله، اسطوره فوتبال برزیل نیز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در هفتمین روز درگذشت مارادونا، نوشت:

امروز، هفت روز از از درگذشت تو گذشته است. مردم زیادی دوست داشتند که در طول زندگی خود همیشه ما را با هم مقایسه کنند. تو یک نابغه بودی که دنیا را مجذوب خود کردی. یک جادوگر با توپی چسبیده به پاهایش. یک اسطوره واقعی. اما فراتر از همه، برای من تو همیشه یک دوست بزرگ با قلبی بزرگ تر هستی. امروز، می دانم که اگر می توانستیم کمتر یکدیگر را مقایسه کنیم و بیشتر به تحسین یک دیگر بپردازیم، دنیا جای بسیار بهتری می شد. پس می خواهم بگویم که تو غیر قابل قیاس هستی. مشخصه جهت زندگی تو صداقت بود. و به روش منحصر به فرد و خاص خود به ما یاد دادی که باید عشق بورزیم و بیشتر بگوییم دوستت دارم. درگذشت زودهنگام تو به من اجازه نداد که این را به تو بگویم، پس من برای تو می نویسم؛ دوستت دارم، دیگو.

دوست بزرگ من، از تو بابت کل دورانی که با هم داشتیم، ممنونم. یک روز در بهشت، ما با هم در یک تیم بازی خواهیم کرد و این اولین باری خواهد بود که من در زمین بازی مشتم را به هوا می برم، بدون این که برای گلی خوشحالی کنم. این به این دلیل خواهد بود که من بالاخره می توانم دوباره تو را در آغوش بگیرم.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13336

به "پیام احساسی پله برای مارادونا: درگذشت زودهنگام تو به من اجازه نداد که به تو بگویم دوستت دارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام احساسی پله برای مارادونا: درگذشت زودهنگام تو به من اجازه نداد که به تو بگویم دوستت دارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید