واکنش اسپالتی بعد از تساوی ناامید کننده در خانه

به گزارش بانیما، سرمربی اینتر از کسب تساوی در دیدار برابر تورینو ناراحت است و به انتقاد از سبک بازی تیمش پرداخت.

واکنش اسپالتی بعد از تساوی ناامید کننده در خانه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مدیاست، در یکی از حساس ترین بازی های هفته دوم رقابت های سری A، اینتر از تورینو پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت برنده نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به خاتمه رسید.

اینتر که هفته پیش تن به شکست داده بود این بار هم امتیاز از دست داد و با تساوی دو بر دو برابر تورینو متوقف شد تا از مدعیان کسب عنوان قهرمانی عقب بیفتد.

اینتر در این دیدار با دو گل پریشیچ و استفان دیفری پیش افتاد اما در ادامه دو گل دریافت کرد تا این بازی برنده نداشته باشد.

طبیعی است که لوچانو اسپالتی از این نتیجه ای که تیمش به دست آورده ناراحت باشد. او در نشست خبری بعد از بازی، گفت : اصلا آسان نیست که آن چه را اتفاق افتاد توضیح داد. ما پیروزی را به آسانی از دست دادیم. توپ را به خوبی به گردش درنیاوردیم. هیچ تفسیری درباره دلیل این تساوی ناامید کننده ندارم.

او ادامه داد: تورینو برای رسیدن به تساوی فشار زیادی آورد و ما نتوانستیم این فشار را اداره کنیم. هفته قبل هم نتوانستیم عملکرد خوبی برابر ساسولو از خود نشان دهیم. در بازی امشب آغاز خوبی داشتیم و دو گل به ثمر رساندیم اما متاسفانه خاتمه بدی برای ما رقم خورد و به راحتی پیروزی را از دست دادیم.

اسپالتی به انتقاد از رسانه ها هم پرداخت و گفت : برای من خوب است که بگوید اینتر رقیب یوونتوس برای قهرمانی است اما باید در درجه نخست با تیم های رم، ناپولی و لاتزیو رقابت کنیم. من باید بگویم که با هیچ تیمی رقابت نمی کنیم و تنها به بازی خود فکر می کنیم اما این بدین معنا نیست که به توانایی های تیم خود ایمان ندارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 282

به "واکنش اسپالتی بعد از تساوی ناامید کننده در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش اسپالتی بعد از تساوی ناامید کننده در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید