هواپیماربایی علت احتمالی ناپدید شدن هواپیمای مالزی است

به گزارش بانیما، خبرنگاران: یک مقام ارشد مالزی تاکید نمود، همه احتمالات از جمله هواپیماربایی برای یافتن علت اصلی ناپدید شدن هواپیمای مسافربری مالزی مورد آنالیز و تحقیق قرار خواهد گرفت.

هواپیماربایی علت احتمالی ناپدید شدن هواپیمای مالزی است

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از صدای روسیه، در حالی که هنوز هیچ اطلاع دقیقی از سرنوشت هواپیمای مسافربری مالزی و 239 مسافر و خدمه آن به دست نیامده است یک مقام ارشد تحقیقاتی مالزی توضیح داد، هواپیماربایی یکی از دلایل ناپدید شدن این هواپیما می تواند باشد و ما در مورد همه احتمالات تحقیق خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش وی اضافه نمود، ادعای مقام های ویتنامی در مورد پیدا شدن تکه هایی از لاشه این هواپیما در نزدیکی یک جزیره در جنوب این کشور هنوز تایید نشده است. کارشناسان آمریکایی نیز پیدا شدن قطعاتی از لاشه این هواپیما از سوی مقام های ویتنام را رد نموده اند.

مقام های مالزی تصمیم گرفته اند تا دامنه جستجوی خود را گسترش دهند. رسانه های خبری مالزی نیز اعلام کردند هنوز هیچ رد و نشانه ای از هواپیمای ناپدید شده پیدا نشده است. تیم عملیات امداد و نجات برای یافتن این هواپیمای مسافربری شامل 40 فروند کشتی 22 فروند هواپیمای نظامی و امدادی از ویتنام، چین، آمریکا، مالزی و فیلیپین است. اندونزی و استرالیا نیز کشتی های خود را برای یاری به این عملیات اعزام نموده اند.

یک فروند هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4784

به "هواپیماربایی علت احتمالی ناپدید شدن هواپیمای مالزی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیماربایی علت احتمالی ناپدید شدن هواپیمای مالزی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید