میزان واردات کره شمالی از چین در ماه مارس شاهد یک افزایش قابل توجه بود

به گزارش بانیما، داده ها نشان دادند، در بحبوحه نشانه ها از اینکه پیونگ یانگ محدودیت های مرزی طولانی مدت در کشاکش پاندمی کرونا را کاهش می دهد، واردات کره شمالی از چین در ماه مارس به بالاترین سطح در شش ماه گذشته رسید.

میزان واردات کره شمالی از چین در ماه مارس شاهد یک افزایش قابل توجه بود

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، براساس داده های منتشر شده توسط مقامات گمرک چین، کره شمالی در ماه مارس کالاهایی به ارزش 12.98 میلیون دلار از چین وارد کرد، در حالی که این رقم در ماه فوریه تنها سه هزار دلار بود.

واردات کره شمالی از چین در ماه مارس به بالاترین سطح از سپتامبر سال گذشته رسیده که در آن موقع ارزش کالاهای واردات شده تنها 18.9 میلیون دلار بود. واردات کره شمالی از چین از ژوئیه سال گذشته هنگامی که پیونگ یانگ اجرای حداکثر سطح اضطراری علیه پاندمی کرونا را شروع کرد، حدودا به صفر رسیده بود.

اما اخیرا نشانه هایی مشاهده شد دال بر اینکه کره شمالی در حال کاهش کنترل های مرزی سفت و سخت خود است.

جلسه هیات رئیسه مجمع عالی خلق کره شمالی در ماه مارس قانونی را تصویب کرد و در آن خواهان ضدعفونی شدن تمامی کالاهای وارداتی و ساخت تاسیسات ضدعفونی کننده در شهر سینوئیجو واقع در شمال غرب کره شمالی شد.

براساس داده های مذکور، میزان صادرات کره شمالی به چین در ماه مارس به 1.3 میلیون دلار رسید و کل حجم تجارت میان این دو کشور در این ماه بالغ بر 14.28 میلیون دلار بود.

چین تقریبا کل تجارت بین المللی کره شمالی را به خود اختصاص داده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15482

به "میزان واردات کره شمالی از چین در ماه مارس شاهد یک افزایش قابل توجه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان واردات کره شمالی از چین در ماه مارس شاهد یک افزایش قابل توجه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید