مهاجم آتالانتا زیر ذره&zwnjبین میلان و اینتر

به گزارش بانیما، دو باشگاه عظیم شهر میلان نسبت به جذب مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال آتالانتا علاقه‌مند هستند.

مهاجم آتالانتا زیر ذره&zwnjبین میلان و اینتر

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا اطلاع داد دو باشگاه میلان و اینتر شرایط پاپو گومس، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال آتالانتا را زیرنظر دارند. این بازیکن 32 ساله که از سال 2014 در این تیم ایتالیایی عضویت دارد، به خاطر اختلافی که با جان‌ پی‌یرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا پیدا نموده، گفته می‌گردد میخواهد در ماه ژانویه از جمع آبی‌وسیاهپوشان برگامو جدا گردد.

گومس 32 ساله که قرارداد کنونی‌اش با باشگاه آتالانتا تا خاتمه ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد، پیش از این گفته شده بود که ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای خود راهی لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا (‌MLS) گردد اما در صورتی که از جانب دو باشگاه شهر میلان پیشنهادی دریافت کند، ممکن است به فوتبالش در سری A ایتالیا ادامه دهد.

آلخاندرو داریو گومس ملقب به پاپو گومس که پنج بازی ملی و یک گل‌زده با پیراهن آرژانتین در کارنامه‌اش به ثبت رسیده، تا به امروز در 243 بازی از رقابت‌های مختلف آتالانتا را همراهی نموده و 59 گل نیز به ثمر رسانده است.

او که توانایی بازی در پست‌های مهاجم، هافبک نفوذی و بال را دارد، این فصل در 15 بازی برای آتالانتا به میدان رفته و آمار 5 گل‌زده و 4 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 13019

به "مهاجم آتالانتا زیر ذره&zwnjبین میلان و اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم آتالانتا زیر ذره&zwnjبین میلان و اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید