مسکو: اقدام نمایندگان آمریکایی برای حامی تروریسم دانستن روسیه گستاخانه است

به گزارش بانیما، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که کوشش جمعی از نمایندگان کنگره ایالات متحده برای حامی تروریسم خواندن روسیه، اقدامی گستاخانه است.

مسکو: اقدام نمایندگان آمریکایی برای حامی تروریسم دانستن روسیه گستاخانه است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری ورلد تودی نیوز ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در اظهارات اخیر خود درباره برنامه های کنگره آمریکا برای گسترش تحریم ها گفت: کوشش نمایندگان کنگره ایالات متحده به منظور قرار دادن روسیه در فهرست دولت های حامی تروریسم اقدامی گستاخانه و روس ستیز است.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار کرد: گستاخانه بودن اقدامات بعضی از نمایندگان آمریکا برای حامی تروریسم خواندن دولت روسیه امری بدیهی است و ما به این گونه بیانیه ها از جانب نمایندگان محافل سیاسی آمریکا که کوشش می نمایند از این راه و با موج سواری بر موج روس ستیزی به شهرت خود بیفزایند، مدت ها است که عادت نموده ایم و دیگر هم چون گذشته به آن ها واکنش نشان نمی دهیم و صرفا ارزیابی خود را در این باره ارائه می کنیم.

وی هم چنین گفت که ایالات متحده با هرج و مرجی که از سیاست های نژادپرستانه در جامعه غربی به اوج خود رسیده است در حال دست و پنجه نرم کردن می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10083

به "مسکو: اقدام نمایندگان آمریکایی برای حامی تروریسم دانستن روسیه گستاخانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: اقدام نمایندگان آمریکایی برای حامی تروریسم دانستن روسیه گستاخانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید