مسئول برگزاری ملاقات تراکتور - سایپا: تا این لحظه این ملاقات فردا برگزار می گردد

به گزارش بانیما، مسئول برگزاری ملاقات تیم های فوتبال تراکتور تبریز و سایپا بیان کرد که تا این لحظه برگزاری ملاقات فردای این دو تیم قطعی است.

مسئول برگزاری ملاقات تراکتور - سایپا: تا این لحظه این ملاقات فردا برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات انواع تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران بارش برف در شهر تبریز باعث شد هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کند که ملاقات فردای تراکتور و سایپا از نظر آنها لغو است و این بازی احتمالاً در روز شنبه آینده برگزار خواهد شد.

این موضوع واکنش مسئول برگزاری این مسابقه را در پی داشت. جواد خلیفه سلطان در این باره به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: هم اکنون در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز حضور دارم و حدود 50 کارگر در حال آماده سازی زمین چمن برای برگزاری این مسابقه هستند. با توجه به شرایط جوی، تا این لحظه ملاقات تراکتور - سایپا فردا (آدینه) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تعجب می کنم که چرا هیئت فوتبال آذربایجان شرقی چنین موضوعی را اعلام نموده است. این موضوع در حیطه وظایف و اختیارات بنده به عنوان مسئول برگزاری بازی و داوران مسابقه است نه هیئت فوتبال استان.

خلیفه سلطان گفت: اگر فردا شاهد بارش برف باشیم امکان به تعویق افتادن مسابقه وجود دارد اما اکنون شدت بارش کم شده و اگر شرایط جوی به همین صورت باشد بازی، فردا برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7172

به "مسئول برگزاری ملاقات تراکتور - سایپا: تا این لحظه این ملاقات فردا برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئول برگزاری ملاقات تراکتور - سایپا: تا این لحظه این ملاقات فردا برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید