مالزی میزبان احتمالی دیدار ایران و پاکستان در دیویس کاپ

به گزارش بانیما، دبیر فدراسیون تنیس گفت: احتمالا مالزی میزبان دیدار تنیس ایران با پاکستان در رقابت های دیویس کاپ خواهد بود.

مالزی میزبان احتمالی دیدار ایران و پاکستان در دیویس کاپ

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

کامیار کیمیایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شرایط تیم ملی تنیس ایران گفت: تیم ملی کشورمان باید 15 بهمن ماه در گروه دوم مسابقات دیویس کاپ آسیا - اقیانوسیه به مصاف پاکستان برود. آنها میزبان تیم ملی کشورمان هستند اما به دلیل شرایط خاصی که دارند، نمی توانند در کشور خودشان پذیرای ایران باشد به همین دلیل باید در کشوری ثالث که احتمالا مالزی خواهد بود، با این تیم رقابت کنیم.

وی ادامه داد: به اعتقادم قرعه خوبی نصیب ما شده و می توانیم با رجحان مقابل آنها شرایط خوبی را برای تنیس کشورمان رقم بزنیم چراکه مهمترین هدف ما در فدراسیون بقا در گروه دوم است و باید تمام کوشش خود را در این راستا داشته باشیم.

دبیر فدراسیون تنیس با بیان اینکه اردوهای آماده سازی تیم ملی به خوبی در حال پیگیری است، ادامه داد: در راستای آماده سازی تیم کشورمان جهت بازی با پاکستان، 3 ورزشکار را برای حضور در رقابت های فیوچرز کویت راهی این کشور کردیم. تیم کشورمان به مدت 2 هفته در این کشور حضور خواهد داشت و در 2 رقابت فیوچرز حضور پیدا می نماید. این اردو به روند آماده سازی تیم یاری زیادی می نماید.

کیمیایی گفت: بازی با پاکستان به نسبت با سایر کشورهای حاضر در این گروه راحت تر است. بازیکنان ما در گذشته مقابل بازیکنان پاکستان برنده شده اند و امیدوارم که این بار هم مقابل این تیم پیروز ظاهر شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5452

به "مالزی میزبان احتمالی دیدار ایران و پاکستان در دیویس کاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی میزبان احتمالی دیدار ایران و پاکستان در دیویس کاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید