لالیگا، پیروزی قاطع رایو وایکانو و برد اوساسونا با 2 گل در وقت های تلف شده

به گزارش بانیما، دیدارهای هفته سوم لالیگا با یک برد پرگل خانگی برای تیم رایووایکانو و پیروزی خارج از خانه اوساسونا برابر کادیس ادامه پیدا کرد.

لالیگا، پیروزی قاطع رایو وایکانو و برد اوساسونا با 2 گل در وقت های تلف شده

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های سومین شب از هفته سوم لالیگا، یکشنبه شب دو ملاقات برگزار گردید که در یکی از آنها تیم فوتبال رایو وایکانو با نتیجه قاطع 4 بر صفر میهمانش گرانادا را از پیش رو برداشت.

آلوارو گارسیا در دقیقه 3، اسکار ترخو در دقیقه 23 (پنالتی)، رندی اتکا در دقیقه 43 و سانتی کومسانیا در دقیقه 53 گل های اولین برد فصل رایو وایکانو را به ثمر رساندند.

در بازی دیگر اوساسونا که در خانه کادیس به میدان رفته بود، با نتیجه 3 بر 2 میزبانش را شکست داد. کادیس با گل دقیقه 16 الکس فرناندس پیش افتاد. کیکه در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی کار را برای اوساسونا به تساوی کشاند. کادیس تنها 6 دقیقه بعد و دوباره از طریق الکس فرناندس به گل رسید اما اوساسونا که خیال شکست نداشت، در دقیقه نخست وقت های تلف شده نیمه دوم از طریق روبرتو تورس از روی نقطه پنالتی دوباره همه چیز را به تساوی کشاند و 4 دقیقه بعد هم داوید گارسیا گل پیروزی بخش تیم میهمان را زد تا تیم منطقه پامپلونا اولین بردش را در این فصل کسب کند.

در آخرین بازی هفته سوم لالیگا از 30 دقیقه بامداد دوشنبه تیم اتلتیکومادرید میزبان ویارئال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17075

به "لالیگا، پیروزی قاطع رایو وایکانو و برد اوساسونا با 2 گل در وقت های تلف شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، پیروزی قاطع رایو وایکانو و برد اوساسونا با 2 گل در وقت های تلف شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید