فیلمی که با فریب تماشاگران در باکس آفیس چین رکوردشکن شد

به گزارش بانیما، فیلم سینمایی سفر دراز روز در شب (A Long Days Journey Into Night) توانسته در شب افتتاحیه خود در کشور چین فروشی 38 میلیون دلاری را تجربه کند اما این فروش غیرقابل پیش بینی برای فیلمی به اصطلاح هنری در باکس آفیس چین، مجموعه ای از حاشیه های خبری را برای فیلم ایجاد نموده است.

فیلمی که با فریب تماشاگران در باکس آفیس چین رکوردشکن شد

برخی از تماشاگران ادعا نموده اند شیوه تبلیغات برای فیلم به شکلی بوده که گمان نموده اند قرار است با یک کمدی رمانتیک بسیار سرگرم کننده روبرو شوند اما در سینما با یک درام چالش برانگیز روبرو شده اند.

سفر دراز روز در شب را بی گان کارگردانی نموده است. فیلمی که سال 2018 در بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن هم نمایش داده شد و کارشناسان انتظار نداشتند فروش چندان چشمگیری را تجربه کند. فیلم درباره مردی است که پس از سال ها به استان گوئیژو چین باز می گردد تا ردپای یک رابطه عاطفی قدیمی و اسرارآمیز را پیدا کند؛ رابطه ای که به 20 سال پیش مربوط می گردد.سفر دراز روز در شب 31 دسامبر در آستانه شروع سال میلادی جدید در کشور چین اکران شد و میزان استقبال مردم از این اثر به حدی بود که فیلم رکورد افتتاحیه فیلم ابرقهرمانی ونوم در باکس آفیس چین را هم شکسته. اتفاقی که توجه رسانه های سینمایی دنیا را به خود جلب نموده و همانطور که گفته شد ریشه در شیوه های تبلیغات و بازاریابی فیلم دارد.ظاهرا تیم تبلیغاتی این فیلم از تاریخ اکران آن به بهترین نحو ممکن استفاده نموده.

با تور چین از شگفتی های آسیا یکجا دیدن کنید

فیلم 31 دسامبر اکران شده و ساعت اکران به شکلی تنظیم شده که دقیقا بسیاری از تماشاگران نیمه شب و در شروع سال جدید در سالن ها باشند. در این شرایط یک کمپین گسترده شکل گرفته که روی همین نکته یعنی آخرین فیلم سال یا فیلمی که در آخرین لحظات سال اکران می گردد، تاکید می نموده است. همچنین محتوای عاطفی فیلم به شکلی تبلیغ شده که زوج های جوان را به سینما بکشاند. مجموعه این تبلیغات یک کمپین فوق العاده موفق از کار درآمده است که فیلم را به یک اثر رکوردشکن تبدیل نموده. با این وجود بسیاری از تماشاگران که با توقع دیدن یک فیلم شدیدا سرگرم کننده جریان اصلی به سینما رفته بودند پس از انتها فیلم در سایت های سینمایی درباره فیلم نظرات بسیار منفی ابراز نموده اند و گفته اند که تبلیغات فیلم آن ها را فریب داده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1061

به "فیلمی که با فریب تماشاگران در باکس آفیس چین رکوردشکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلمی که با فریب تماشاگران در باکس آفیس چین رکوردشکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید