فوتبال دنیا، موراتا: تا از زبان خود یوونتوسی ها نشنیدم، باورم نمی شد که رونالدو را خریده اند

به گزارش بانیما، مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی می گوید انتقال هم تیمی پرتغالی سابقش به تورین برای او غیرقابل باور بوده است.

فوتبال دنیا، موراتا: تا از زبان خود یوونتوسی ها نشنیدم، باورم نمی شد که رونالدو را خریده اند

به گزارش خبرنگاران، آلوارو موراتا اعتراف کرد که از مدت ها پیش از اعلام رسمی پیوستن کریستیانو رونالدو به یوونتوس از این موضوع آگاه گردیده است، اما آن را باور نکرد تا زمانی که یک منبع موثق این خبر را برای او تأیید کرد.

موراتا درباره رونالدو که تابستان سال جاری با قراردادی 117 میلیون یورویی از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، گفت: واقعیت این است که من رفتن او را باور نداشتم. فکر می کردم که او با رئال مادرید تمدید می نماید. تا وقتی که با یکی از مدیران یوونتوس ملاقات نداشتم و موضوع را از او جویا نشدم، باور نمی کردم. او گفت: می دانی چه کسی دارد به یوونتوس می آید؟

موراتا ادامه داد: واقعاً نمی توانستم باور کنم با اینکه از قبل اطلاع داشتم. وقتی خبر رفتن رونالدو منتشر شد، والدینم گفتند غیرممکن است، اما من حتی قبل از جام جهانی هم می دانستم. حداقل رونالدو از رئال مادرید به یک باشگاه فوق العاده دیگر رفت. او در آنجا هم موفق خواهد بود. یوونتوس شبیه رئال مادرید است. آنها دو باشگاه بزرگ هستند.

مهاجم اسپانیایی چلسی که خودش دو فصل برای یوونتوس بازی کرد، گفت: در سال هایی که من در یوونتوس بازی می کردم، یوونتوس تاکتیکی ترین تیم بود و حالا اگر رونالدو آغاز به گلزنی کند، اوضاعش بهتر هم می گردد. هر سال همه می گویند که رونالدو گل نخواهد زد و بعد 50 گل می زند. یوونتوس یکی از خطرناک ترین تیم هاست، اما نه فقط به خاطر داشتن رونالدو.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 445

به "فوتبال دنیا، موراتا: تا از زبان خود یوونتوسی ها نشنیدم، باورم نمی شد که رونالدو را خریده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، موراتا: تا از زبان خود یوونتوسی ها نشنیدم، باورم نمی شد که رونالدو را خریده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید