فقط کانادا چمن مصنوعی دارد، نمی خواهیم از صدر جدول عقب بمانیم

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، علی دایی بعدازظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نساجی مازندران گفت: چون نمی خواهیم از صدر جدول عقب بمانیم برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم و به مساوی هم فکر نمی کنیم.

فقط کانادا چمن مصنوعی دارد، نمی خواهیم از صدر جدول عقب بمانیم

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

وی گفت: با وجود طرفداران نساجی بازی و کار سختی در پیش داریم زیرا قطعا بازی سختی مقابل طرفداران و جو استادیوم خواهیم داشت اما انشاالله با تمریناتی که انجام دادیم به دنبال سه امتیاز هستیم.

وی ادامه داد: طرفداران نساجی با فشاری که روی تیم های حریف می آوردند تاثیرگذار هستند ولی با این وجود کار سختی در پیش داریم.

دایی یادآور شد: فردا یکی از سخت ترین بازی های سال جاری را در قائمشهر انجام خواهیم داد و با یک تیم خوب با تماشاگران خیلی خوب روبر هستیم و نساجی با این طرفداران مانند لیگ یک شخصیت بالایی گرفته و طرفداران می توانند یاری نمایند که نساجی در سرانجام فصل در میانه های جدول قرار گیرد.

سرمربی تیم سایپا درباره ترکیب تیمش گفت: متاسفانه آقای سارفو را به دلیل اخراج ناحق در اختیار نداریم و دو بازیکن دیگر را هم به دلیل مصدومیت در بازی نداریم.

دایی با بیان اینکه مدیون مردم هستم گفت: تیم سایپا جزو سه چهار تیم آخر لیگ از نظر اقتصادی است و ما سال جاری تمام کوششمان این است که تمام بازی ها را با پیروزی به سرانجام برسانیم زیرا بچه های ما این توانایی را دارند که 10 نفره حریف را شکست دهند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمانی هم دور از دسترس نیست.

وی از نداشتن چمن طبیعی در مازندران و گیلان ابراز تاسف کرد و گفت: واقعا متاسفم که استان گیلان و مازندران به عنوان پرآب ترین استان های کشور به دلیل اینکه بلد نیستیم به طور اصولی از چمن نگهداری کنیم، چمن مصنوعی دارند. فکر نمی کنم هیچ کجا جز کانادا به دلیل شرایط آب و هوایی از چمن مصنوعی استفاده کند و این برای مسئولان دو استان بد است.

سرمربی تیم سایپا تهران درباره رحیم زهیوی با اظهار اینکه ولی خیلی کوشش کرد ولی نتوانست انتظارات ما را برآورده کند اضافه نمود: در ادامه از ما درخواست رضایتنامه کردند و ما هم موافقت کردیم.

وی با بیان اینکه عباس زاده یکی از بهترین فورواردهای حال حاضر ایران است اضافه نمود: فکر می کنم اگر بتواند روی توان بدنی و کارهای دفاعی اش بیشتر کار کند قطعا پیروز تر خواهد بود. سال گذشته عباس زاده تمام فکر و ذکرش نساجی بود و ما نمی توانستیم مانع وی شویم.

بازی دو تیم نساجی و سایپا تهران عصر آدینه دراستادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5065

به "فقط کانادا چمن مصنوعی دارد، نمی خواهیم از صدر جدول عقب بمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط کانادا چمن مصنوعی دارد، نمی خواهیم از صدر جدول عقب بمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید