فرزام: روئینگ سوارها باید زودتر از تهران بروند، نصیری تنها اعزامی به انتخابی المپیک مردان است

به گزارش بانیما، سرمربی تیم ملی قایقرانی روئینگ گفت: با توجه به اینکه کشورها حتی میزبانی مسابقات را نمی پذیرند، نمی توانیم جایی اردو برویم و باید روی داشته های داخلی خود حساب کنیم.

فرزام: روئینگ سوارها باید زودتر از تهران بروند، نصیری تنها اعزامی به انتخابی المپیک مردان است

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگاران درباره مشخص شدن زمان و مکان انتخابی المپیک قایقرانی روئینگ بیان نمود: مشخص تکلیف مسابقات کسب سهمیه المپیک بیشتر از لحاظ روانی روی ملی پوشان تاثیر مثبت گذاشت چون امید دارند که مسابقات انتخابی المپیک برگزار می شود. در حال حاضر به دنبال این هستیم هر چه سریع تر مکان تمرینی خود را تغییر دهیم و در مسافت تمرین کنیم.

او اضافه نمود: ما باید هر چه زودتر از تهران خارج شویم چون با توجه به تاریخ برگزاری مسابقات، شاید دو ماه به صورت مفید بتوانیم در مسافت تمرین داشته باشیم. البته نیم فصل دوم لیگ را هم دارم که احتمالا اوایل اسفند برگزار می شود. این پیشنهاد را به فدراسیون می دهیم که در صورت امکان انتخابی تیم ملی قبل از لیگ یا بلافاصله بعد از لیگ برگزار شود تا ما با مشخص شدن ترکیب تیم ملی بتوانیم از تهران برویم.

فرزام در مورد اینکه با کدام قایق ها برای کسب سهمیه المپیک کار می شود، گفت: ما در حال حاضر روی انفرادی مردان و بانوان و دونفره بانوان کار می کنیم و با برگزاری انتخابی تیم ملی نفرات هم مشخص می شوند.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه بهمن نصیری تنها فرد اعزامی در مردان است و چرا روی قایق های دیگر کار نشد، تاکید کرد: بله بهمن نصیری تنها نفر اعزامی است. با توجه به قوانین جدید که بهترین مدال راهی المپیک می شود، سعی کردیم کاملا کیفی کار کنیم و تمام تمرکزمان را روی یک قایق بگذاریم.

سرمربی تیم ملی روئینگ درباره اینکه قرار است زودتر به ژاپن میزبان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک بروند تا آنجا اردویی داشته باشند، شرح داد: با توجه به قوانین و رعایت پروتکل های بهداشتی دست ما باز نخواهد بود. البته ژاپن هنوز سیاست های خود را اعلام نکرده است اما احتمالا بیشتر از دو تا سه روز اجازه تمرین در پیست را نمی دهد. اگر ژاپن بخواهد در مدت زمان کوتاهی مسابقات را برگزار کند، خیلی نمی توانیم تصمیم گیرنده باشیم.

او در پاسخ به این پرسش که با تمرین در سد می توان به سهمیه المپیک رسید یا خیر، شرح داد: شرایط الان واقعا سخت است. کشورهای آسیایی حتی حاضر نمی شدند میزبانی مسابقات انتخابی المپیک را بپذیرند و ورزشکاران خارجی را سخت میپذیرند بنابراین فکر می کنم در این شرایط باید روی داشته های داخلی خود حساب کنیم.

فرزام در مورد طولانی شدن فرایند رسیدن قایق های خریداری شده از چین به دست ملی پوشان گفت: کننده فدراسیون به قشم می رود تا کارهای ترخیص قایق ها را پیگیری کند و فکر نمی کنم فرایند ترخیص قایق ها دیگر طولانی شود. مسئولان هم قول مساعد دادند که کمک کنند این کار زودتر انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14239

به "فرزام: روئینگ سوارها باید زودتر از تهران بروند، نصیری تنها اعزامی به انتخابی المپیک مردان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزام: روئینگ سوارها باید زودتر از تهران بروند، نصیری تنها اعزامی به انتخابی المپیک مردان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید