طوفان تالاس بعد از چین در ویتنام قربانی گرفت

به گزارش بانیما، طوفانی که پیش از این چین را هدف قرار داده بود، طی روزهای گذشته با تحت تاثیر قرار دادن ویتنام منجر به مرگ دست کم 9 نفر شد.

طوفان تالاس بعد از چین در ویتنام قربانی گرفت

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، طوفان تالاس(Talas) است که همراه با وزش بادهای سنگین و باران شدید بعضی از نقاط این کشور را به صورت جدی تحت تاثیر قرار داده است.

بر اساس گزارش روزنامه بانکوک پست، روز یکشنبه هفته جاری، استان هاینان(Hainan) چین در جنوب این کشور هدف این طوفان نهاده شد و بعد از آن بود که تالاس با حرکت به سمت غرب، روز گذشته به نقاط مرکزی ویتنام وارد شد.

این طوفان در سواحل استان نگه آن(Nghe An) باعث غرق یک کشتی با 13 خدمه شد که یک نفر از آنها کشته و 6 نفر دیگر مصدوم شدند.

این طوفان که روز گذشته همچنین هانوی پایتخت ویتنام را تحت تاثیر قرار داده بود، با ریزش باران شدید و بادهای سهمگین زندگی مردم این کلان شهر را با مسائل عمده ای روبرو کرد.

ویتنام از جمله کشورهای حوزه جنوب شرق آسیا است که دارای آب و هوایی گرم و استوایی است و در معرض طوفان هایی واقع شده است که با ریزش شدید باران و وزرش بادهایی که سرعت آنها در بعضی موارد از 100 کیلومتر در ساعت تجاوز می نماید، مستعد وارد آوردن آسیب های جدی است.

این کشور که در بخش فراوریات کارخانه ای به ویژه در فراوری پوشاک و وسایل الکترونیک از اهمیت خاصی در منطقه و دنیا برخوردار است، با وقوع هر طوفان ضمن تحمیل آسیب های جانی، مستعد وارد آوردن زیان های مالی گسترده ای نیز می باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4663

به "طوفان تالاس بعد از چین در ویتنام قربانی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان تالاس بعد از چین در ویتنام قربانی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید