سوپرمیکرو وجود تراشه های جاسوسی چینی را آنالیز می نماید

به گزارش بانیما، شرکت سوپرمیکرو خاطرنشان کرد که سخت افزارهای خود را به شکل کامل و دقیق برای اطمینان از عدم وجود تراشه های جاسوسی چینی آنالیز خواهد نمود.

سوپرمیکرو وجود تراشه های جاسوسی چینی را آنالیز می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ماجرای تراشه های جاسوسی چینی، از مدتی قبل به شدت داغ شده است. این ماجرا از یک گزارش بلومبرگ آغاز شد که مدعی بود چینی ها به وسیله تراشه اقدام به سرقت اطلاعت از سرورهای آمریکایی می نمایند.

پس از نشر این گزارش شرکت هایی مثل اپل به سرعتئ اقدام به تکذیب ماجرای جاسوسی کردند. کار تا جایی پیش رفت که حتی تیم کوک اعلام نمود بلومبرگ باید به خاطر گزارش خود عذرخواهی کند. اما به نظر می رسد سوپر میکرو نظری متفاوت دارد.

سوپر میکرو یک بیانیه خطاب به مشتریان خود صادر و اعلام نموده که تمامی محصولاتش را برای هر نوع مدرکی که خبر از وجود تراشه های جاسوسی بدهد آنالیز خواهد نمود.

در بخشی از این بیانیه می خوانیم:

به رغم عدم وجود هیچ مدرکی مبنی بر وجود یک تراشه سخت افزاری مخرب، ما در حال آنالیز طولانی و دقیق و البته همه جانبه هستیم.

بلومبرگ در گزارش خود اعلام نموده بود که تراشه های جاسوسی چینی برای جمع آوری اطلاعات و اسرار تجاری از اپل و آمازون استفاده نموده است. البته سوپر میکرو این ادعا را رد نموده، اما از سوی دیگر اعلام نموده برای اطمینان از صحت این موضوع، ماجرا را دوباره آنالیز می نماید.

با تور چین از شگفتی های آسیا دیدن کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 934

به "سوپرمیکرو وجود تراشه های جاسوسی چینی را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوپرمیکرو وجود تراشه های جاسوسی چینی را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید