سلطانی فر: در بسیاری امور از رئیس کمیته ملی المپیک مشورت می گیرم

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، درجریان نشست مشترک اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش، صالحی امیری ضمن ابراز رضایت از انسجام حداکثری در میان اعضا هیأت اجرایی کمیته گفت: استراتژی کمیته ملی المپیک با 15 محور به تصویب رسیده که اولین اصل آن انسجام است.

سلطانی فر: در بسیاری امور از رئیس کمیته ملی المپیک مشورت می گیرم

وی ادامه داد: مفهوم انسجام یکی شدن نیست بلکه قرار دریافت همه نیروهای متفرق بر روی یک ریل و حرکت همه به سمت مقصد و مقصود است. همه حوزه ها باید بپذیرند که این قطار یک نفر لکوموتیوران باید داشته باشد.

وی توضیح داد: خوشبختانه روابط کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش دوسویه است، امر سیاستگذاری هم اشتراکی است و در ستاد عالی بازی ها، در مورد مباحث راهبردی ورزش قهرمانی و المپیک تصمیم گیری می شود.در حال حاضر نظام مدیریت مشارکتی حاکم است و مهمترین نکته اینست که برای رسیدن به تفاهم باید انعطاف داشت و باور ما است که در منطقی ترین جهت قرار داریم.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه اضافه نمود: مبنای تصمیم گیری ما در هیأت اجرایی مبتنی است بر نظام کارشناسی است. ما مسئول مطالبات 53 فدراسیون هستیم، فدراسیون ها در واقع جامعه هدف هستند و برای رسیدن به مقصود باید همدل باشیم و از اهداف فردی عبور کنیم.

سپس خانم طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به این موضوع که این دوره یکی از بهترین دوره های کمیته ملی المپیک است، گفت: دکتر صالحی امیری به صورت تمام وقت در کمیته حضور دارند. مسئولان کشوری و ورزشی زیادی در کمیته رفت و آمد می نمایند که از نقاط قوت این دوره می باشد چرا که کمیته ملی المپیک امروز بیش از گذشته اعتبار دارد.

در ادامه علیپور، کیهانی، عبدی افتخاری، شایسته، دادگر، باقرزاده و رحیمی در ارتباط با موضوعات مختلف بیاناتی را مطرح کردند.

در ادامه نیز دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه تعامل میان کمیته و وزارت موضوعی راهبردی است، گفت: از زمان حضور دکتر صالحی امیری در کمیته ملی المپیک اتفاقات خوبی انجام شده است و ارتباط عمیقی بین اینجانب و دکتر صالحی امیری برقرار است. در بسیاری از امور از ایشان بعنوان صاحب نظر مشورت می گیرم. جامعه ورزش مزه شیرین هماهنگی بین وزارت و کمیته را چشیدند و حضور دکتر صالحی امیری بسیار اثر بخش و راهگشا در پهنه ورزش کشور بوده است.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: نکات خوبی در جلسه مطرح شد و ما بنا داریم ورزش کشور را با هم اداره کنیم. انشاالله منشأ خیر باشیم و در رویدادهای بین المللی نتایج خوب تری بگیریم و در ارتباط با منابع ارزشمندی که در اختیارمان هست بایستی خوب مدیریت کنیم.

لازم به شرح است به منظور هماهنگی هر چه بیشتر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، نشست هیأت اجرایی و وزیر و معاونین وزارتخانه هر سه ماه یکبار برگزار می شود که امروز اولین نشست آن برگزار گردید.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7632

به "سلطانی فر: در بسیاری امور از رئیس کمیته ملی المپیک مشورت می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: در بسیاری امور از رئیس کمیته ملی المپیک مشورت می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید