سفیر انگلیس به وزارت خارجه روسیه احضار شد

به گزارش بانیما، به دنبال احضار روز گذشته سفیر آمریکا به وزارت امور خارجه روسیه، سفیر انگلیس نیز امروز به این وزارت خانه دعوت شد تا مواضع مسکو در قبال سیاست ضدروسی مقامات لندن به وی ابلاغ گردد.

سفیر انگلیس به وزارت خارجه روسیه احضار شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دبرا برونرت سفیر انگلیس در مسکو امروز (آدینه) به درخواست مقامات روسیه دقایقی پیش وارد ساختمان مرکزی وزارت امور خارجه این کشور شد.

این دیپلمات بدون پاسخ به سئوالات نمایندگان رسانه های جمعی، از اتومبیل خارج و سریعاً وارد ساختمان شد.

در سفارت انگلیس در مسکو اعلام شد که این ملاقات از قبل برنامه ریزی شده بود و یک یک امر متعارف در فعالیت دیپلماتیک است.

روز چهارشنبه سفارت روسیه در لندن اعلام نموده بود که دفتر سیاست خارجی انگلیس با احضار سفیر آندری کلین در رابطه با اتهام بی اساس درباره حملات سایبری از طرف روسیه، در واقع سعی می نماید تا از اقدامات ضدروسی ایالات متحده عقب نماند.

سفارت روسیه یادآور شد که مقامات لندن هیچ مدرکی برای اثبات ادعای خود در مورد دست داشتن مسکو در حملات سایبری ارائه ننموده اند.

روز پنج شنبه نیز جان سالیوان سفیر آمریکا در مسکو به وزارت خارجه روسیه احضار شده و به وی ابلاغ شد که اقدامات مقابله به مثل در واکنش به تحریم های ضدروسی در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 15361

به "سفیر انگلیس به وزارت خارجه روسیه احضار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر انگلیس به وزارت خارجه روسیه احضار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید