روزنامه چینی: ترامپ با توئیت هایش چین را سپر بلای مشکلاتش نموده است

به گزارش بانیما، یک روزنامه رسمی چین امروز (جمعه) در مطلبی به توئیت های دونالد ترامپ درخصوص گزارش مربوط به دستیابی چین به تمامی ایمیل های سرور شخصی هیلاری کلینتون واکنش نشان داده و بیان کرد این اظهارات دونالد ترامپ تلاشی برای مطرح کردن چین به عنوان یک سپر بلا است.

روزنامه چینی: ترامپ با توئیت هایش چین را سپر بلای مشکلاتش نموده است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، روزنامه رسمی چاینا دیلی امروز (جمعه) در سرمقاله ای نوشت: برای یک شخص عاقل کاملا این تناقض و تشویش تعیین است چراکه توئیتی از جانب رئیس جمهور آمریکا را می خواند که در ابتدا به نظر می رسد با واقعیت مطابق است اما سریعا تبدیل به پیام هایی متعلق به یک جهان متفاوت می شوند.

ترامپ روز چهارشنبه در توئیتر نوشت، چین ایمیل های متعلق به هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه اسبق و کاندیدای ریاست جمهوری سابق دموکرات ها را هک نموده اما مدارک و اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه نکرد.

وزارت خارجه چین این ادعای ترامپ را رد نموده و سرمقاله مذکور نیز ترامپ را به لکه دار کردن وجهه چین به دلیل احتیاج مبرم به یک سپر بلا در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره متهم کرد.

به نوشته این مقاله ترامپ این کار را انجام می دهد تا بتواند توجه عمومی را از مشکلاتی که کاخ سفید درگیرش گردیده منحرف کند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 157

به "روزنامه چینی: ترامپ با توئیت هایش چین را سپر بلای مشکلاتش نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه چینی: ترامپ با توئیت هایش چین را سپر بلای مشکلاتش نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید