رقابت شدید پرسپولیس، شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان برای بهترین شدن

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، در ادامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه سه بازی برگزار می گردد؛ در چارچوب این دیدارها 3 تیم پیروز در فاز تدافعی مقابل 3 حریف خود به میدان می فرایند.

رقابت شدید پرسپولیس، شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان برای بهترین شدن

پرسپولیس، نفت مسجد سلیمان و شهرخودرو به ترتیب با 7، 8 و 9 گل خورده تنها تیم هایی هستند که بعد از 17 بازی هنوز تعداد گل های خورده شان دو رقمی نشده و بهترین تیم های دفاعی لیگ هستند.

میان این سه تیم رقابت شدیدی در بهترین شدن در فاز دفاعی ایجاد شده است. این تیم ها امروز هم نمی خواهند آمار گل های خورده شان بیشتر از این گردد.

سرخ پوشان تهران با 7 گل بهترین خط دفاعی را دارند و مقابل تیمی بازی می نمایند که آقای گل لیگ را در اختیار دارد. شهرخودرو با 8 گل خورده دومین تیم خوب در فاز دفاعی است و آنها در خانه میزبان ماشین سازی به میدان می فرایند.

نفت مسجد سلیمان هم که با 9 گل خورده سومین خط دفاعی خوب لیگ را در اختیار دارد در استادیوم آزادی میهمان استقلالی است که تهاجمی ترین تیم فعلی ایران است و 2 مهاجم این تیم برای آقای گلی رقابت می نمایند.

باید دید در خاتمه دیدارهای امروز آمار کدام تیم به قوت خود باقی می ماند و کدام یک از این 3 تیم عنوان بهترین تیم دفاعی را در اختیار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7254

به "رقابت شدید پرسپولیس، شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان برای بهترین شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت شدید پرسپولیس، شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان برای بهترین شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید